Misselijk

<p>Hallo iedereen. Ik weet sinds vrijdag ochtend dat ik zwanger ben. Kan het kloppen dat ik nu al erg misselijk kan zijn? Gisteravond werd ik ineens zo beroerd met gevolg dat ik 1 uur later boven de wc hing. Nu weet ik dat de griep ook rond gaat. Ik voel me nog steeds niet helemaal fit. Misselijk en gewoon niet lekker. Hoe verder de dag komt hoe beter ik me wel ga voelen. Kan dit nu al van de zwangerschap komen? Of is dit gewoon een griepje? </p><p>En nog 1 vraag. Mijn laatste zwangerschap ging mis met 12,5 week. Zijn er meer die nu best wel bang zijn? Mag je eerder komen voor een echo? Of blijft alles het zelfde ? </p>

Ik was ook misselijk met 4 weken, dus dat kan best idd.. Tis even afwachten want niemand kan deze vraag met zekerheid voor je beantwoorden. Hopelijk gaat het meevallen voor je!
Je kan natuurlijk je verloskundige bellen en vragen of je een vroege echo mag ivm je miskraam de vorige keer. De ene praktijk doet het makkelijk en de andere praktijk niet.

Bij de eerste 2 was ik af en toe keer misselijk! Bij de 3e wat niet goed ging ook dagelijks.. en nu denk ik alweer.. hmm even afwachten dus hoe het gaat.. 

Terug
Bovenaan