misselijk

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben mezelf weer aan het af vragen zou het deze keer dan zo zijn ?
Het ging zo goed, het er niet mee bezig zijn maar nu is het weer helemaal fout

Ik ben vanaf vorige week vrijdag elke dag wel misselijk geweest, geen vast tijdstip o.i.d. ik ben nu weer zo onzeker, wel/niet wel/niet..........nou het zal wel niet, of toch wel ????
die vraag komt elk uur wel bij me naar boven. Ik heb verder geen last van mijn borsten wel heb ik het idee dat ze steviger zijn en het lijkt alsof ik vaker moet plassen maar dan bedenk ik me dat  ik me dat wel weer zal verbeelden  en aangezien de meeste  het eerst last krijgen van hun borsten denk ik dat ik niet zwanger ben.  Ik ben blij dat ik dit weekend moet werken zodat ik er niet zo heel erg mee bezig ben. Het is vandaag  de 28ste dag maar aangezien ik  het laatste half jaar nog geen 1 keer ongesteld ben geworden op dag 28 ga ik maar gewoon uit van een cycles van 31 dagen er is bij mij toch niet echt een touw aan vast te knopen.

Ik  heb verder geen vraag ofzo...............moest gewoon weer even mijn verhaal kwijt.....kan wel janken erg he!!!

xx bellybutton  

Ik ken het.. Ik beloof me zelf elke maand weer dat ik pas ga denken dat het eventueel misschien wel rak is als ik overtijd ben.. Maar aangezien dat vorige maand 3 weken was en ik nu alweer op dag 36 zit gaat dat oolk niet meer op.. ik heb mezelf nu beloofd om elk weekend dat ik langer overtijd ben een test te doen.. zodat ik mezelf niet gek ga maken.. negatief is negatief.. maar toch blijf ik de kwaaltjes geloven.. tis vrouw eigen denk ik..

xxx

Erg is dat he!!
wat kan een mens zichzelf toch voor de gek houden, frustrerend gewoon.
bedankt voor de reactie, ben blij dat ik in iedergeval niet de enige ben

groetjes bellybutton

Nog geen rd-tjes Belly? Of andere kwaaltjes?
Wanneer is je nod nou precies?

Nog geen rd-tjes Belly? Of andere kwaaltjes?
Wanneer is je nod nou precies?

Hee nathalie

Nee hoor nog geen rd'tjes te zien maar morgen is dag 31 en ik ga er maar vanuit dat dan mijn nod is maar ja ik weet het niet want ik ben niet regelmatig ongesteld. ik heb sinds vrijdag ook sporadisch last van mijn borsten terwijl ik eigenlijk nooit ergens last van heb voor ik ongesteld moet worden pas op de dag zelf. Ik heb vandaag al een test gedaan, ik kon het niet laten,   maar deze was negatief. erg teleurstellend.

Het volgende had ik geschreven bij : wie o wie, NOD rond 6 juni? dan hoef ik niet mijn verhaal 2 keer te schrijven :)

Ik reageer niet zo heel vaak maar ik heb nu wel even de behoefte om mee te praten.
Morgen is dag 31 voor mij dan zou ik (denk ik) ongesteld moeten worden (ben heel erg onregelmatig ongesteld en ben nooit eerder ongesteld geworden dan dag 31 of langer veel langer). Ik ben al sinds 30 mei misselijk en sinds afgelopen vrijdag  zijn mijn borsten  ook gevoelig, dit heb ik nooit voor ik ongesteld moet worden eigenlijk heb ik nooit ergens last van tot op de dag dat de menstruatie begint, nu had ik er zo'n ontzettend goed gevoel over, ik dacht echt dat het zover was en ik kon het ook niet laten om een test te doen, maar deze was negatief :( ......heb ik te vroeg getest ?? of heb ik mezelf nou zo ontzettend voor de gek gehouden?? .....ik hoop  het eerste natuurlijk maar ben bang het laatste, ik snap niet dat ik mezelf zo kan bedonderen, ik ben nu zo ontzettend teleurgesteld in mezelf :(  Ergens heb ik zelfs nog hoop dat ik gewoon te vroeg heb getest.....maar ik dacht als  zo'n test uitgaat  van een cyclus van 28 dagen dan kan ik gewoon testen en  mijn schoonzus had ook al voor haar nod getest en toen was deze ook positief.  Ik denk dat ik letterlijk gek word.
Wat zo'n kinderwens toch al niet met een mens kan doen he!!

Ik weet niet zo goed wat ik moet denken

groetjes bellybutton

Spannend zeg, het enige wat je kan doen is afwachten meis.
Geen bloed geeft moed! Misschien heb je nog niet genoeg hormonen in je urine om te testen of is het idd nog te vroeg omdat je heel onregelmatig ongi bent. Wat was je langste dag dan? Volgens mij word er gezegd dat je beter tot dan kan wachten, maar ja dat wachten valt niet mee hè. Succes!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan