Misselijk

Hoihoi, ik ben 6 weken zwanger en de misselijkheid is begonnen.. niet normaal. Ik heb ook echt weinig eetlust. Ik eet kleine beetjes en meer crackers enzo.. de rest krijg ik echt bijna niet naar binnen.

heeft iemand tips tegen die misselijkheid. ?
 
Kleine beetjes eten. Als het echt heel erg wordt, kun je denken aan gembercapsules geloof ik, of via de huisarts medicatie krijgen. Je verloskundige heeft wellicht ook nog goede ideeen.
 
Ik denk dat het per persoon verschilt, maar bij mij kon een handje naturel chips of een paar slokken cola light wonderen doen. Klinkt super slecht natuurlijk haha, maar het hielp me wel het eerste trimester door.
 
Ja echt heel vervelend.. pff maarja ik ben ook nog aan het uitvinden hoe het iets minder wordt ? heb ook bijna nergens trek in en zin.
 
Op succes! Ik ben nu 8 weken en ook al ruim twee weken misselijk. Het is lastig te zeggen wat helpt. Beetje uitproberen. In mijn eerdere zwangerschap had ik het ook heel erg. Eten voor het slapen en bij opstaan hielp mij wel. Ik heb nu een kippensoepje, want avondeten lukt niet zo.
 
Terug
Bovenaan