Misselijk

Hallo Allemaal,
Ik ben nu 8+5 weken zwanger en ik word sinds een paar dagen snachts wakker van de misselijkheid. Hebben jullie misschien tips?
 
ik heb t ook elke dag en nacht gehad. soms at ik snachts wat peperkoek. maar eerlijk niks hielp écht. het was doorbijten nu 12 weken en niks meer aan de hand
 
Ik heb tot 22 weken elke dag overgegeven. Wat wel hielp was: Coca Cola (ik dronk zero zonder caffeine) drinken in bed voor opstaan, druivensap, suprimal (alleen genomen als ik een belangrijke dag had en anders niet kon vertrekken boven de wc pot), optijd eten gedurende de dag. Helemaal weg was het eigenlijk nooit.
 
Het wordt al een keer genoemd, maar inderdaad suprimal slikken!! Ik gaf echt de hele dag over, en met suprimal kon ik het heel goed onderdrukken. Als je het via de huisarts krijgt krijg je vaak 2 pilletjes per keer voorgeschreven, ophet doosje staat 1 pilletje per keer... Als de dosering op het doosje(het is namelijk vrij te verkrijgen bij de drogist) niet werkt bel dan even met je huisarts/verloskundige om te vragen of je de dosis wat kan verhogen, ik mocht dat bij beide zwangerschappen zonder probleem
 
Terug
Bovenaan