Misselijk

Hoi allemaal!
Wij zijn er 2 weken geleden ongeveer achter gelomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger, heel pril dus nog allemaal. Bij mijn vorige zwangerschap was ik vooral savonds misselijk, nu ben ik soms de hele dag misselijk, soms met vlagen en soms overdag misselijk en savonds niet echt. Is dit normaal? Verder heb ik wel nog steeds gevoelige borsten. Maar het maakt me toch onzeker dat het elke dag zo anders is met de misselijkheid. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik bij mijn eerste zwangerschap zo onzeker was. Hopelijk kunnnen jullie mij helpen met jullie ervaringen :)
 
Bij mij was het heel verschillend. Bij de eerste had ik nergens last van. Bij de tweede was ik de hele dag misselijk en moest ik in de avond overgeven. Ze zeggen dan dat het een ander geslacht is, maar allebei zijn het jongens.
 
[quote quote=10481738]Bij mij was het heel verschillend. Bij de eerste had ik nergens last van. Bij de tweede was ik de hele dag misselijk en moest ik in de avond overgeven. Ze zeggen dan dat het een ander geslacht is, maar allebei zijn het jongens.[/quote]

Hier exact hetzelfde! Ook beide jongens. Ook 1e nergens last van en 2e ook zo misselijk hele dag. Eerste 14 weken
 
Ik was bij mn eerste veel eerder hele dagen misselijk. Echt wel een week eerder. Dus ik zat daar deze keer ook op te wachten en was ook onzeker over dat ik alles veel milder voelde. En toen sloeg de misselijkheid toch in volle kracht toe. Ik heb de eerste echo al gehad en alles zit goed. 
Mijn moeder had bij mij nergens last van, en was bij mijn broer steeds slap en duizelig. 
Zwangerschappen verschillen soms best wel. Zegt niks over het succes.
 
Ja zo was het bij mij voordat ik hele dagen misselijk werd. Maar mijn schoonzus was sowieso niet iedere dag of ieder moment misselijk.
 
Hoi,

Ik ben bijna vanaf het begin al misselijk. Afgelopen week viel het heel erg mee (dacht dat het over was) en vanaf nu - week 9 - maal 2 ? Dus ik denk inderdaad dat het kan 'golven'. Voor mij is vermoeidheid en zenuwen of stress een trigger waardoor het soms erger wordt.
 
Ik ben vanaf het begin tot week 13 erg wisselend misselijk geweest. De ene dag hele dag en super beroerd en de andere dag alleen smorgens of savonds. Wisselde echt. Nu 17+2 en echt zo fit als wat haha.

Ik ben wel gembercapsules gaan slikken van de kruidvat elke ochtend bij het ontbijt op aanraden van de vk. Dit haalde de scherpe kantjes er vanaf.
Verder tussendoor kleine beetjes eten om de misselijkheid 'voor' te zijn.
 
Terug
Bovenaan