Misselijk

<p>Lieve aanstaande mama's</p><p>Mijn naam is Nathalie en ik ben 6 weken zwanger.</p><p>Maar ik ben echt onwijs misselijk, ik blijf maar overgeven. <br />Mijn vraag is blijf dat echt elke dag zo tot +- 12 weken. <br />of zijn er ook mindere dagen.</p><p>Ik wil het graag verbergen zo lang mogelijk op het werk ivm ik een tijdelijk contract heb. </p><p>Maar ik moest wel naar huis na 4 keer overgegeven te hebben.</p><p>Heeft iemand wat tips voor mij, anders zit er niet meer op dan het maar op te biechten.</p><p>Alvast bedankt dames</p><p>Groetjes Nathalie</p>

Probeer eens voor elke maaltijd een paar hapjes banaan te eten.
En ook om vaker kleine beetjes te eten.
Verder goed door je neus en je mond blijven ademhalen. Schouders naar beneden laten zakken.

Hi nathalie!

Bij mij hield dat aan tm 16 weken. Dus ik hoop dat je dat bespaard blijft! Enige tip is toch iets eten in de ochtend! Het enige wat ik binnen kon houden was heros fruitontbijt. Mischien werkt dat voor jou ook. Succes!!!

Bij mij helpt gemberthee wel en ik eet ook geen grote maaltijden maar kleine happen doorheen de dag. Op die manier zit ik niet opeens volgegeten en heb ik ook geen lege maag. Zoute crackers zijn mijn nieuwe helden.

Hoi,
ik ben zelf nu 8 weken zwanger en had vanaf week 5 dat ik me beroerd voelde. Nu komt en gaat het de ene ochtend sta ik op en moet ik meteen overgeven en gister kwam het pas dat ik avond eten ging maken en kreeg ik geen hap weg.  Vandaag is het nog niet geweest, maar ik juich niet te vroeg. het is vervelend, maar ik zou het gewoon melden bij je baas. Als het fout gaat is het toch ook fijn dat hij er van af weet zodat ze je in je werk misschien een beetje kunnen ontzien?

Hoihoi,
Ik heb zojuist contact gehad met mn huisarts,
ze heeft mij zetpillen voorgeschreven tegen de misselijkheid.
hopelijk dat het nu wat minder word.
dankjullie wel dames voor jullie reacties.
het is nu lekker weekend dus even bijkomen.
en kijken hoe het van de week gaat als ik weer moet werken.
Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan