misselijk

Heel herkenbaar ik heb het ook. Balen. maar ja schijnt erbij te horen. Ik vind het zelf erg vervelend omdat ik voor het zelfde aan het begin in het ziekenhuis heb gelegen. Ik loop nu wel met pakjes sultana op zak dat helpt mij tegen de misselijkheid. Moest ook dextro nemen maar dat hielp niets tegen de neigingen tot flauwvallen.
 
Heeeeeeel herkenbaar!
Ben nu 23 weken, en telkens heb ik gevoel te moeten flauwvallen! Ik krijg dan hartkloppingen, en het zweet breekt me aan alle kanten uit. Als ik dan probeer rustig te blijven, zakt het gevoel weg.... maar een pretje is het zeker niet!!

Sterkte hoor!
 
Wat naar voor je, zeg. Ik ben nog niet zo lang zwanger (bijna 18 weken) maar bij mij helpt chocolade erg goed (ijzer). En ik zou denken Dextro Energy, maar dat hielp dan weer niet bij Sk.... Veel sterkte!
 
Wat zegt je verloskundige? Die heeft vast tips voor wat je eraan kunt doen (je mag hem/haar waarschijnlijk wel tussendoor bellen toch?). hij of zij kent jou ook een beetje.
Ik heb dat ook gedaan, en eet nu echt voor mijn gevoel kilo's ijzer. Heb de indruk dat dat wel werkt. En ook benauwde ruimtes zijn niet echt handig (ik word duizelig in de bus en in de computerzaal -studeer nog-) maar die plaatsen probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.

succes en sterkte!

 
Terug
Bovenaan