misselijk

hallo,
ik ben 6 weken zwanger van mijn tweede kindje en in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap ben ik totaal niet misselijk.Ik ben alleen erg moe.Moet ik me zorgen maken of gewoon lekker genieten?
 
Hoi Yvon,ben je zes weken zwanger gerekend je eerste dag van je laatste menstruatie,dan zijn we n.l allebei even ver.Ik ben ook niet misselijk en voel alleen een beetje een zwaar gevoel in mijn onderbuik.(ik drink wel veel water,dus wieweet komt dat hiervan).Verder maak ik me geen zorgen,want we kunnen ons nog ellendig genoeg gaan voelen.Groetjes en maak je niet al teveel zorgen.
 
hoi,

ik heb hetzelfde in deze zwangerschap, eigenlijk geen klachten behalve moe en bandenpijn terwijl ik bij de eerste bijna 9 maanden misselijk was, geniet er lekker van zou ik zeggen.
groetjes sandra 26+5 weken
 
Hoi,

Dit is ook mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste erg ziek geweest en nu ook total niet misselijk ofzo. Toch gaat alles goed. Ik lijk nu alle kwaaltjes te hebben die ik toen niet had, maar ja, je kan ook niet noets hebben... Maak je geen zorgen en geniet ervn! Mijntje 21wkn 3dgn
 
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben zeker in het begin helemaal niet misselijk geweest. Ik ben nu ruim 13 weken en krijg nu pas last van bijvoorbeeld warm eten. Ik zou zeggen geniet er lekker van!
Groetjes MIk
 
wat niet is kan nog komen (maar hoeft natuurlijk niet) bij week 6 voelde ik me ook niet misselijk en vanaf week 7 is het tot op heden niet meer weg gegaan (ben nu 15 weken)
 
Terug
Bovenaan