misselijk????

Ben nu ruim 6 weken zwanger en heb een paar bijwerkingen, zere borsten, erg moe en af en toe een vreetbui. Maar ik ben nog helemaal niet misselijk geweest en kan alle geurtjes goed verdragen. Maar nu heb ik een boek gelezen, wanneer je niet misselijk bent grotere kans op miskraam hebt en dat op het eind van de zwangerschap de kans groter is dat er iets mis gaat (bijv. kind wordt dood geboren)
Weet iemand hier iets van en heb iemand hier ervaring mee en kunnen jullie mij advies geven. Alvast bedankt!
 
Niks aan de hand hoor, maak je geen zorgen! Bij de vorige zwangerschap heb ik nergens last van gehad,zo zou ik nog wel 10 keer zwanger willen zijn en `t is `n prachtige dochter geworden,ze is nu 3 en is nu verstoppertje aan `t spelen met haar papa!
Nu ben ik 38 weken zwanger,nou je wilt nog niet eens weten welke kwalen ik heb gehad en nog steeds heb,ik zie ook erg tegen de bevalling op!
Geniet van je rustige zwangerschap,is ook beter voor je kindje als je je niet te druk maakt.
Liefs Sylvi
 
hoi ik heb ook nergens last van
en 15 weken zwanger nicht van mij had ook nergens last van moest alleen een keizersnee voor stuitligging
dus weet niet wat voor bangmakende boeken jij heb gooi maar weg!!!!!!!!
 
Nope, helemaal niets van waar. Zelf was ik (net als mijn vriendin en collega) helemaal niet misselijk en dat werd een mk. Nu was ik dag en nacht kotsmisselijk en ben inmiddels 20weken zwanger.
Het kan bij iedereen misgaan, niet alleen bij degene die niet misselijk zijn.
Wat die geurtjes betreft, dat begint later in de zwangerschap pas, als je daar al last van zou krijgen. Niet iedereen is hetzelfde namelijk. Ik heb het sinds een week of 5 dat ik van sommige geuren misselijk wordt
 
Terug
Bovenaan