misselijk

hoi iedereen.hoe is het met julie.nou met mij gaat het wel goed alleen heb ik een vraagje.iedereen heeft het maar over ochtendmisselijkheid maar ben ik dan de enige die ook wel overdag en op avonden misselijk ben.ik zit nu in 10e week verder gaat het goed.
 
hoi
is heel normaal hoor! maar wel heel vervelend. ik heb het vanaf ongeveer 7wk tot 12wk gehad.
je kan er weinig tegen doen, dan regelmatig kleine beetjes eten, en dan maar wat je toch enigzins lekker vindt en binnen kunt houden...(ik hield vrijwel niks binnen).
en het klinkt heel raar, maar bij mij was het echt op de ene op de andere dag over. nu kan ik weer alles eten, en heb weer veel eetlust!!
kan weer alles lekker ruiken enz enz.
in het begin kon ik echt tegen geen enkele geur.
het komt allemaal wel goed, al kan je je het nu niet voorstellen misschien.
liefs van sandy 21weken
 
Nee hoor, ook dat komt helaas bij meer dan genoeg zwangeren voor (incl. mijzelf).
Bij mij hielp het wel een beetje om om de 2 uur iets te eten, dus ik had altijd tussendoortjes bij me (Bolletje landoogst, Evergreen, Sultana, fruit, etc.). De misselijkheid ging er niet echt mee over, maar werd in elk geval ook niet erger (dat gebeurde wel als ik niet at). En vet eten vermijden hielp bij mij ook.
O ja, ik had me heel optimistisch ingesteld dat het na 12 weken wel over zou gaan... en natuurlijk valt dat altijd tegen (maar na 16 weken is het wel veel minder geworden en nu (27 wk) heb ik daar geen last meer van, nu wel weer van maagzuur, maar ach... over 13 weken is dat ook wel weer over :)
 
Nou ik ben ook de heledag misselijk en sloom en geen eetlust en alles stinkt zo bah bah ik HOOP dat het over gaat snel wat een rotgevoel zeg heb nergens zin in pfffffffffffffffffffffff ben het zat ik hoop echt dat het tot 3 md duurd ben nu 10wk
 
Nou ik ben nu bijna 25 weken (ruim 5 maanden) en ben de eerste 3,5 maand de hele dag misselijk geweest en overgegeven, dat ik er op een gegeven moment zelfs medicijnen voor kreeg, om die misselijkheid weg te nemen. Dit was vanaf week 6. Nu ben ik nog steeds elke ochtend best wel misselijk, voordat ik m'n bed uit ga eerst een bekertje vla, en dan rustig opstaan.
Dan gaat het wel weer.

Ik hoop in ieder geval dat dit gevoel (van misselijkheid) snel voorbij gaat.
 
Hoi, nou zoals je ziet ben je absoluut niet de enige. Ik zelf ben misselijk van s'morgens vroeg tot s'avonds laat om gek van te worden. Ik heb er zelf ook tabletjes voor gehad. Was niet meer in staat voor mijn andere kleine te zorgen. Ik heb het nu al vanaf 5 1/2 week en ben nu bijna 12 weken ook ik hoop dat het daarna minder gaat worden, want je voelt je zo ellendig. Maar inderdaad met regelmaat iets eten een boterham etc. dat helpt iets. Het is even door zetten. Ik zag het regelmatig niet meer zitten, maar als het goed is ben ik er bijna.

groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan