misselijk

hallo allemaal,
het is al weer een tijdje geleden dat ik hier was, ondertussen bij de verloskundige geweest en het hartje gehoort, wa allemaal erg leuk.
ben nu 13 wk maar ben nog steeds misselijk. maar wel heelerg misselijk, me maag draait steeds om, geen lekker gevoel
maar nu ben ik op zoek naar iets wat help, maar tot nu toe niks gevonden.
wie heeft er iets dat wel helpt
hoop dat iemand heirr andwoord op heeft

groetjes
 
Barbara wat erg voor je dat misselijke... Ik heb het ook erg gehad en ook maagzuur en meer van dat soort ellende.

In het ziekenhuis gebruikt men Malox, een op kalk gebasseerd spulletje, volkomen onschadelijk voor de baby en goed voor je misselijke maag :)

Als ik jou was zou ik de suspensie halen en niet de tabletten, het slikt heel makkelijk weg. Gewoon bij de apotheek en let maar op, je voelt je al snel veel beter.

Sterkte!

Annemieke
 
Hoi,
vervelend voor je dat je zo misselijk bent!
Ze zeggen dat je dan s'morgens het beste gelijk goed moet ontbijten met volkoren brood/beschuit.
Als het echt zo is weet ik niet wantik heb er zelf(gelukkig)geen last van.
Hopelijk gaat je misselijkheid snel over!
 
Waarschijnlijk doe je de volgende dingen al, maar wie weet staat er iets nieuws voor je bij:
* voor het opstaan iets eten (bijv. droge cracker of beschuit) en drinken (thee, water)
* om de 2 (a 3) uur iets eten, bijv. evergreen, bolletje landoogst, sultana, fruit, etc. (ook al staat eten tegen, de misselijkheid wordt er wel minder door)
* kleine porties eten, dus liever 6 keer een kleine portie dan 3 grote / normale maaltijden.
* geen vet eten of zure dranken

Tegen brandend maagzuur helpt het om melkproducten te eten of drinken (dus vla, kwark en mijn favoriet: warme melk met honing). En je kunt een middeltje bij de apotheek halen, bijvoorbeeld Antagel, Regla PH of Malox.

Bij mij duurde de misselijkheid tot een week of 16 :-( Ik had toen overigens geen last van maagzuur (dat is inmiddels wel anders).

Ik hoop dat je snel van de misselijkheid af bent. Sterkte!
 
Hallo,

Verschrikkelijk die misselijkheid, had ik ook 1mnd bijna niks gegeten. Zelfs water kwam er weer uit. Ben hierdoor ongev. 4 kilo afgevallen.

Ik heb gelezen dat appelazijn wel helpt. Ik heb het zelf niet geprobeerd, gelezen in zo een tijdschrift.

Tekoop bij de supermarkt. Misschien kun je het proberen. Succes

Groetjes
 
Terug
Bovenaan