misselijk

hallo allemaal
ik vroeg me af er vrouwen zijn die ook 38 weken zwanger zijn en maar de hele dag misselijk zijn en de hele dag rond lopen met het gevoel dat ze moeten spugen ik loop nu al drie dagen ze rond en heb ook heel erg last van harde buiken die steeds heviger worden in steken van onderen soms heb ik het gevoel dat het er al half uit hangt en kan dan bijna niet meer lopen ik heb al wel een dochter van 9 maar van haar zwangerschap heb ik geen last gehad en bij deze zwangerschap heb ik van alles ik kan ze totaal niet met elkaar vergelijken ik hoop dat iemand me wat kan vertellen over die misselijkheid alvast bedankt en veel plezier met jullie zwangerschap doeidoei
 
Das ook wat....Ik heb precies hetzelfde!!! Ben nu bijna 38 weken ben rond 14 aug.uitgerekent. Ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest maar nu voel ik me echt rot elke dag. Vorige keer zei mijn dokter dat het met je ijzer en je suiker te maken kan hebben. Hoewel die gewoon goed zijn bij mij. Ik word ook heel erg misslijk een uur na het innemen van mijn zw. vitamines. Morgen ga ik weer naar de dokter en zal ik om meer info en advies vragen. Ik laat het je nog weten wat hij bij mij zei.

Heel veel sux6 in ieder geval met de laatste loodjes...!

Liefs Noekie
 
Ik heb er geen verstand maar ik moest wel direct denken aan wat ik laatst op zwangerschapsgym heb geleerd, dat je van weeen ook misselijk kan worden en kan overgeven (doordat je baarmoeder het kindje van boven naar beneden duwt en samentrekkingen dus vlakbij je maag plaatsvinden). Je zegt zelf dat je de hele tijd harde buiken hebt (dan trekt het toch samen) dus misschien is dat het wel, dat je maag gewoon last heeft van de samentrekkingen?

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan