misselijk

hallo,ik heb een vraag!!!toen jullie net zwanger waren,waren jullie al in het begin gelijk misselijk?ik heb de 26e me ongi gehad,maar ben al een dag of 6 misselijk,de ene dag meer als de andere dag,voel het in me maag de misselijkheid bedankt
 
Ik ben in al die weken niet 1 x misselijk geweest, dus of dit voor jou een zwangerschapsverschijnsel zou kunnen zijn kan ik niet zeggen. Iedereen heeft andere 'kwalen' in meer of mindere mate. Ik ben 1 van de gelukkigen die helemaal nergens last van heeft.

Nog even je NOD afwachten dus lijkt me.
 
Hoi anoniem,

Die misselijkheid had ik ook aan het begin van mijn zwangerschap. Nu trouwens nog. Heb je ook last van je borsten dat kan ook een verschijnsel zijn van zwangerschap.

 
nee dat niet nee,maar vindt het gek want ben de 26e toch ongi geweest,dus kan volgens mij bijna niet,maar ja moet weer de 24e ongi worden!!! dus we wachten het wel af bedankt
 
Hoi, ik ben ook (nog) niet misselijk geweest. Ik denk toch dat het enige dat je duidelijkheid kan geven een test is. Ik had verder ook nergens last van, ik voelde mijn borsten dat was alles.

Sterkte ermee
 
Ik was pas rond de 6e week nu en dan misselijk maar helemaal in het begin was ik wel nogal trillerig, vooral 's ochtends vroeg. En inderdaad ontzettend zere borsten!
TESTEN!!! TESTEN!!! TESTEN!!! Dan weet je het zeker!! Het heeft geen zin om op allerlei symptomen te letten; van zenuwen kun je ook flink misselijk zijn dus zorg dat je van die onzekerheid afkomt.
 
wacht even je nod af. bij mij kwam de misselijkheid pas de dag dat ik wist dat ik zwanger was. wel had ik vrij snel last van pijnlike borsten en pijn in de onderrug. nu is het wel zo dat bij iedereen de tijd en de klachten verschillen. veel succes
 
Ik was ook vrij snel misselijk, niet heel erg, maar toch anders dan normaal. Waar ik het eigenlijk nog het meest aan herkende, waren de steken in mijn buik en zij, had ik nog niet eerder gehad. Maar misselijkheid kan al heel snel optreden, dus wie weet. Heel veel succes!!
 
Terug
Bovenaan