misselijk

Hoi, Ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger en vanaf zondag ben ik een beetje misselijk. Daarvoor had ik er helemaal geen last van. Het is niet zo erg dat ik moet overgeven, maar wel een naar gevoel, net alsof je grieperig bent. Zijn er meer die dit pas bij de 8e week voelden?
Als ik iets eet is het even weg.
 
Ik ben zelf niet echt misselijk geweest, ik had wel in het begin zo'n zwak gevoel in mijn maag afentoe en door kleine beetjes te eten en altijd crackers of zoiets bij me te hebben heb ik er bijna geen last meer van gehad.

Dat je het nu pas voelt kan heel goed zijn omdat je misschien nu pas veel zwangerschapshormoon aanmaakt, bij de een gaat dit wat sneller dan bij de ander.

groetjes en sterkte ermee.

jane 40+2
 
hoi

ik werd ook pas rond de 8 a 9 weken misselijk. maar dan echt 3dagen met overgeven toe.
kon geen slokje water meer binnenhouden voelde me echt dodelijk om het zo maar te zeggen. ik was ook binnen die 3 dgn zoveel stoffen verloren dat ik bijna het ziekenhuis in moest aan het infuus omdat ik helemaal leeg was. gelukkig kon ik na die 3 dgn weer een beschuitje binnenhouden dus hoefde ik het ziekenhuis niet in. ik ben wel nog enkele weken heel misselijk geweest (net niet overgeven). ik luste niks meer...
op een dag was het echt met de noorderzon verdwenen. ik denk met zo'n 12wk ongeveer. en nu...hihihi ik eet me klem aan alles. alles is lekkerder als ooit daarvoor. dus komt allemaal wel weer goed. maar ieder lichaam is natuurlijk anders dus ik kan niet zeggen hoe het precies bij jouw gaat verlopen.
in ieder geval probeer toch een beetje te genieten. en veel sterkte ermee.

Groetjes van Sandy 34wk+6dgn
 
Ik had precies hetzelfde als jij. Een raar gevoel in de buik en als ik iets at was het weg. Dat begon ook pas in na 8 weken geloof ik. Voor die tijd helemaal niks gehad. Het duurde ook niet erg lang (2à3 weken) en toen was dat ook weer over. Verder nergens last van gehad.
 
Ik ben pas 4/5 weken zwanger en ben vorige week wat misselijk geweest, zonder over te geven. Vanochtend was ik net na het opstaan vreselijk misselijk en beroerd dat ik er duizelig van werd en helemaal niks kon. Het zweet brak me uit en daarna ging het wat beter. Is dit normaal??
 
Aaarrgg,ja ik ben 10 wkn zwanger en ook vanaf 8 wkn de hele dag misselijk.Als ik iets eet is het even weg om na een half uurtje weer terug te komen hoef gelukkig niet over te geven.Ik had hier mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van maar ze zeggen niet voor niks dat iedere zwangerschap weer anders is hè.Heb ook een vriendin die niks binnen kon houden en uiteindelijk met uitdrogings verschijnselen in het ziekenhuis terecht kwam.Laten we hopen dat het bij ons allemaal snel weer over gaat.Heel veel plezier met zwanger zijn allemaal....Liefs
 
O'ja en voor de anoniem hier nog boven...misschien is je bloeddruk een beetje aan de lage kant en ben je te snel opgestaan!? Ik heb dit namelijk soms ook (ook voor de zwangerschap)
Groetjes
 
Terug
Bovenaan