misselijk

hallo meiden,

ik ben 11+4 wk zwanger van de tweede en ik ben de hele dag misselijk en ik moet ook de hele dag overgeven, ik heb daarvoor ook al 2 wk in het ziekenhuis gelegen.

heeft er misschien meiden wat tips voor me om van die misselijkheid af te komen.

of zijn er meiden die dit ook hebben gehad?
 
Hoi Patricia,

Ik heb inderdaad hetzelfde en heb hiervoor ook al in het ziekenhuis gelegen. Het advies van mijn gyn was heel veel rust, en in hele kleine porties eten. Bij mij is het zelfs zo dat ik niet zelf kan koken, hier wordt ik nog misselijker van en hoef bij voorbaat al niet meer te eten. Heb nu met mijn ouders en schoonouders geregeld om bij hen te gaan eten. Dan hou ik in ieder geval iets binnen.
Wat ik ook doe is het 's ochtends voordat ik op sta 2 droge koekjes eten en een kwartier blijven liggen. Dit helpt mij ontzettend goed. ben afgelopen week nog maar 3 keer misselijk geweest.

Veel succes verder en ik heb de hoop dat het na 16 weken beter zal gaan.
Ben nu 15+1 week. groetjes en sterkte Yvonne
 
iedereen kent dit ! je bent zeker niet de 1e
kleine beetjes eten , je zult er toch effe mee moeten leven gaat vanzelf over met de tijd. coka cola hielp mij goed :) niet te veel drinken
 
Hoi Patricia,
Ben ook zwanger van de tweede (18 wkn) en ik was ook erg misselijk. Had overigens bij de eerste nergens last van. Helaas heb ik niet echt tips voor je. Bij mij hielpen pepermuntjes, dropjes en ja zelfs koffie heel goed. Alhoewel ik de eerste 15 weken onpasselijk werd van koffie (alleen de gedachte al!). Verder helpt het wel om citrusvruchten te vermijden, sinaasappelsap is een grote boosdoener en ook melkproducten kunnen misselijkheid veroorzaken. Gelukkig begint de misselijkheid bij m ij nu af te nemen. Heel veel sterkte meid!
Nicole
 
nou ja ik kan je een hand schudden ik ben nu 38 weken maar in het begin (6 wkn) heb ik ook in het zh gelegen hoor bah wat erg maar wat ik deed toen ik weer thuis was was s'morgens een glas water en een beschuitje eten met jam en daarna pas douchen anders kwam het er weer uit maar het is voor iedereen anders denk ik meid nou succes
 
dat was ik ook de eerste 4 maanden heb ook in het zh gelegen bah wat erg mar iedereen reageerd anders dus een tip heb ik niet ik hoop alleen dat het snel weer weg is en dat je kan gaan genieten van je zwangerschap dikke kus debbie
 
Je kunt misschien van de Nutricia een complex nemen (ben de naam vergeten) maar hier zit vitaminen B in dit zorgt ervoor dat de misselijkheid afneemt ook kun je gembercapsules proberen. Heb je vanuit het ziekenhuis niets mee gekregen? bv Emasefane.

Succes.
Groetjes Sannie
 
ha die meiden,

heel erg bedankt voor jullie reactie's, ik doe ook al voor dat ik opsta eerst eten en dan rustig aan, maar je als je een kleine van 3 jaar heb is dat heel moeilijk.

en ja ik weet dat misselijkheid er bij hoort maar geen 8 maanden hoor.

ik heb ook die zetpillen gehad van het ziekenhuis maar die helpen helaas niet.

heel veel groetjes patricia
 
Terug
Bovenaan