Misselijk

Hoi allemaal,

Ik heb jullie hulp erg hard nodig! Bij de zwangerschap van mijn dochter (nu 1 jaar) ben ik 9 maanden misselijk geweest. Zelfs Emesafene werkt niet. Nu ben ik ongeveer 6 weken zwanger en al zooooo misselijk. Ik trek dit niet nog 8 maanden. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of tips hiervoor? Ik ben de hele dag door nmisselijk of ik nu kan braken of niet. Met mijn dochter en mijn baan kan ik niet hele dagen op bed gaan liggen, want dat zou ik het liefste doen, zo ellendig voel ik me! Kan iemand mij helpen???

Groetjes,
Linda
 
Hoi Linda,

gefeilicteerd met je 2e zwangerschap. Ik ben nu zelf 10 weken. Ben gelukkig niet meer zo misselijk, maar wel heel erg geweest. Ik kreeg de tip om gemberkorrels te slikken. Dit kan je gewoon bij de drogist kopen volgens mij is het van VSM.
Je kan ook proberen een schepje suiker op je lege maag 's morgens te nemen. Bij mij hielpen deze tips niet maar iedereen is verschillend. Bijmij hielp het door telkens als ik misselijk werd iets te eten waar ik op dat moment zin in had. Raketjes (van die waterijsjes)heb ik heel veel gegeten ook gewoon smorgens vroeg!

Succes Tessa
 
Hai!
Ik ben zelf 16+1 wkn zwanger
Ik ben al deze wkn misselijk geweest en kon maar niet spugen.
Mijn moeder kocht kamille thee, en raadde me aan om in normale thee een beetje kaneel toe te voegen, ik werd gelukkig hierdoor wel wat rustiger.
Hopelijk helpt het ook bij jou!
Wens je een gezond en spoedig bevalling toe! Liefs D.

 
Terug
Bovenaan