misselijk

Hallo allemaal. Ben nu 12 weken zwanger,en nog vreselijk ziek.Het is net of ik dagen heb van een galaanval of zo,hele dag overgeven zelfs geen vocht wat er in blijft. Word er zo moedeloos van,en hoop iedere dag dat het beter zou gaan. Heeft iemand hier ook ervaring in?Loop al 2 weken in de ziektewet en voel me er erg rot onder.
Kan iemand mij vertellen of dit nog lang gaat duren,en met de hoeveelste week het weer beter gaat worden? gr
 
Klinkt heel vervelend, maar dit kan de hele zwangerschap duren. Het is voor de kleine niet erg. Maar zorg goed voor jezelf. Je huisarts heeft goede medicijnen tegen de misselijkheid. Geneer je niet dat je thuis zit, jij hebt het nu nodig. Daar moeten ze maar even begrip voor opbrengen! Ik hoop voor je dat het gauw beter gaat. Sterkte!
 
HOI ik heb er zelf ook last van gehad in mijn tweede zwangerschap, toen ben ik 9 kilo afgevallen de eerste drie maanden ik leefde vooral op yoghurt en tomaten probeer eens daar zit alles in gewoon steeds een hapje, en dan weer wachten enz.veel sterkte ik ben nu bijna 7 weken en ook weer misselijk aan het worden ik hoop dat het niet wordt zoals de vorige keer! sterkte!
 
Hou Anoniem,

Ik ben zelf de 1e 3 maanden ook erg ziek geweest. ik bleef ook maar overgeven en hield zelfs geen eetlepel water meer binnen. Ik heb toen een week in het ziekenhuis gelegen om aan te sterken. In het ziekenhuis voelde ik me we weer goed maar zodra ik mn huis binnenliep was ik weer ziek. Ik heb toen de tip gekregen om elke 15 min een eetlepel water te nemen en als ik dat binnenhield dan erna een beschuitje met een klein beetje suiker. Na 2 weken ging het bij mij weer goed.
Ik ben nu 37 weken zwanger en heb soms nog van die "aanvallen". Hoop voor je dat het snel bij je overgaat!!!

Sterkte en nog gefeliciteerd.
 
hallo,

nou ik heb niet zo'n opbeurend verhaal, bij mij heeft het tot het einde geduurt. ik heb in totaal 9 keer in het ziekenhuis gelegen aan infuus en sondevoeding en ben 20 kilo afgevallen.

de wanhoop is vaak toegeslagen en ik weet dat je je flink moedeloos kunt voelen maar het is waar : je krijgt er iets moois voor terug!!!

bij de meeste gevallen is de misselijkheid na 16 weken zeker over , een uitzondering heeft er de hele zwangerschap last van.

helaas is dan de roze wolk ver te zoeken en soms is er ook wienig begrip voor de situatie.

HOU VOL EN IK HOOP DAT JE JE SNEL WEER WAT BETER VOELT ZODAT JE TOCH NOG KUNT GENIETEN....

duurt het langer hou dan moed, hoe moeilijk het ook is. luister naar je lichaam, al moet je de hele dag in bed liggen, geef je eraan over. Mijn 9 maanden waren een ware nachrmerrie en ik heb ook overwogen om de zwangerschap te beeindigen, gelukkig ben ik sterk geweest want nu is mijn zoontje een droom!!!!

het aller beste,
christel
 
Terug
Bovenaan