misselijk

Ik ben nu 22 weken zwanger maar ben nog bijna iedere dag zooooo misselijk. Hoef niet te spugen ofzo want dat kan ik heel moeilijk maar ik voel me er echt niet lekker door.
Iemand nog tips wat je daaraan kunt doen??
Groetjes Bianca
 
Hoi, ik heb precies hetzelfde. Ik blijf ontzettend misselijk, maar spuug niet. Soms wou ik dat ik het kon, dat lucht tenminste nog op...
Het enige dat mij helpt is elke twee uur wat eten en fruitkauwgom, lolly's, zure snoepjes, alles wat maar enigszins fris is zonder dat je het hoeft op te eten. Wat helpt jou?
 
Hoi,

Ik weet natuurlijk niet of de tip bij jullie ook werkt, maar dat ik zwanger was en misselijk was, at ik vanille vla of dronk ik koude appelsap...

Succes!!
Shira
 
Hoi,

Vanille vla helpt bijna ook. Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat je na het overgeven opgelucht bent. Ik ben ook 24 uur per dag misselijk en moet ongeveer 2x per dag overgeven, maar de misselijkheid blijft. (zit nu in de 12e wk).

Succes!
 
hoi,
dit schijnt echt te werken: ontbijt op bed laten brengen door partner!
Verder is beschuit met neutrale thee erg goed tegen misselijkheid.
Succes!!
Stephanie (35+4)
 
Hi Bianca,
Wat bij mij echt geholpen heeft is minder hooi op m'n vork nemen.

Ik bleef ook steeds misselijk en voelde me intens moe. Nu werk ik 33% minder.
Dagen van 10 tot 4 ipv van 8.30 tot 5 en dat werkt perfect.

Op tijd naar bed. NIet te veel afspraken maken en jezelf gewoon wat rustiger houden.

Sinds ik dat doe gaat het stukken beter met me.

Misschien heb je er wat aan.
Liefs Bieb (27 wkn.)
 
vanilie vla/yoghurt of groene thee dat was wat ik kreeg in het zieken huis maar het is niet zo lekker maar het helpt wel heel goed maar ja ik was ook extreem misselijk en overgeven
 
Terug
Bovenaan