Misselijk

Hoi allemaal

Ik ben nu in de 9de week berekend vanmijn laatste menstruatie.
Was steeds wel wat misselijk en heel erg moe.
Maar sinds vandaag moet ik ook overgeven zelf van water of als ik een tijd niets heb gegeten.
Begin nu te twijfelen of ik wel in de 9de week zit misschien ben ik wel korter zwanger.
Volgende week woensdag 21 sept krijg ik mijn eerste echo dus dan weet ik pas van hoelang   ik ongeveer zwanger ben.
Zijn er meer die later beroerd werden

groetjes schorpioen
 
Hoi Schorpioen

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!

En wat de misselijkheid betreft, dat is bij iedereen verschillend. De een heeft het na 13weken niet meer, de ander is 9 maanden missellijk. En ik ik heb het in het begin gehad, en nu soms. Mijn tip aan je is, zorg dat er altijd iets in je maag zit. Dus eet vaker kleinere maaltijden. Ik had bv altijd een liga of een sultana bij me voor onderweg. Soms niet nodig, maar soms voelde ik die misselijkheid op komen. Had ik dan wat gegeten, dan zakte het weg. Vanmorgen ook weer kotsmisselijk, tja ik was het zelf schuld, ik was al allerlei dingen aan het doen voordat ik had ontbeten. En na een bakje kwak voelde ik me prima.
maar over de termijn van je zwangerschap zegt het dus in feite niets. Wat ik wel veel gehoord heb dat sommigen eten voordat ze opstaan, kop thee met kracker. Vooral in begin wil dit goed helpen, zodat je niet eens misselijk wordt.
Maar blijf je zo beroerd en hou je geen water meer binnen zou ik effe kontakt opnemen met HA of VK.

Suc6 en ik hoop dat je je snel weer beter voeld

Groetjes Doortje 23.3 weken
 
Terug
Bovenaan