misselijk

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ,ik ben nu zwanger van de tweede ben dinsdag 5 weken ,mijn borsten doen nu al veel pijn meer asl bij de eerste en misselijk dat had ik bij mij eerste beavlling echt niet   balen , maar het hoort erbij zeggen ze he? ach ja dan weet ik ook zeker dat ik echt zwanger ben vlug gegaan   ben twee jaar   aan de pil geweest gestopt en ik werd niet ongi ik dacht het zal toch niet   nu al zwanger zijn laat die pil even uitwerken,maar goed naar een maand ben ik ongi geworden gelukkig normalee ciclus nu fijn maar nou moet ik 5 weken gelenden het worden en wat denk je overtijd test gedaan en ja vaag streepje   2 de test gedaan dun streepje maar toch twee streepjes dus zwanger ben er erg blij mee ,maar je hoort zoveel verhalen dat ik niet kan wachten tot ik het hartje hoor dan weet ik het pas zeker en bij de eerste denk je niet aan die dingen die kunnen gebeuren maar nu hoor je zoveel verhalen we wchten maar af ik hou jullie op de hoogte asl je zin hebt om te msn geef je dan op lijkt me leuk verhalen uitwissen groetjes en succes juulei allemaal groetjes

Hoi,
Gefeliciteerd joh. Ik ben ook 5 weken nu. Ik heb in december een bbz gehad en ben in januari meteen weer zwanger geworden. Wonder boven wonder want ik heb nog maar 1 eileider. Ik was bij mijn eerste zwangerschap heel misselijk van week 5 tot 13 en nu nog niet. Ik weet dat het kan en ik hoop er ook niet op maar het geeft je misschien meer het gevoel dat je zwanger bent. Af en toe voel ik zo'n vlaagje maar dan denk ik dat ik het wil voelen. Het is allemaal zo onwerkelijk nog he?! Als je het maar hebt gezien op de echo. Ik krijg volgende week, 1 maart, een echo. Wanneer jij? Nou, heel veel succes en ik hoor het wel weer.

Doeii, groetjes Fenna.

Hallo Dames,

Wat een herkenbaar stukje hebben jullie geschreven,
en op het verhaal misselijk, wil ik zeker even in haken.
Ik vroeg me al af hoe andere mensen dat deden,
of er mee om gaan als je erge last van misselijkheid hebt.

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Vera, en ik weet eerlijk gezegd niet precies
hoe lang ik zwanger ben. Denk bijna 7 weken.
Maar ik krijg vanmiddag mijn 2e echo, en hoop dan meer te weten te komen.
Het probleem is dat omdat ik geen cyclus heb, het moeilijk vast te stellen is,
wanneer "het" precies gebeurd is. En dat hopen we straks wat meer te horen.
En natuurlijk ook of het er 1 of 2 zijn!.
We zouden eigenlijk in maart aan IVF beginnen, en dan moet je toch rekening
houden met een of 2. Maar goed, we zijn blij met alles.
We hebben 2 weken geleden een echo gehad, maar dat was veel te vroeg,
en toen dachten ze 5 weken, maar je zag er alleen "wat" zitten,
en dat was voor mij al heel wat!

Jullie ook in ieder geval gefeliciteerd (want ik ratel maar door, maar dat krijg je als
je zwanger bent, in je enthousiastme!)

Wat de misselijkheid betreft, ik heb het de 1e 5 weken geen last van gehad,
maar dat begint nu eigenlijk pas. Hebben jullie nog tips ertegen, crackers eten,
voordat je opstaat doe ik al, weet het verder ook niet.
Wat een ellende, hoe jeje kunt voelen, maar idd, dan ben je echt zwanger.
Ik heb het smorgens, en dan trekt het weg, en zoals gister, had ik er de hele dag last van tot dat ik naar bed ga, en als ik opsta nog steeds, dus ik hou mijn hart vast hoe dit verder gaat lopen.................. sterkte in ieder geval met jullie misselijkheid.

Groetjes Vera en genieten he!

Hoi Vera,

En???? Hoe ver ben je nou? Ben benieuwd. Ik moet donderdag voor een echo. Denk dat ik dan ruim 6 weken ben. Kan niet wachten. Ik ben nog steeds niet misselijk. Ik had het bij de 1e wel heeeel erg. De hele dag. Gelukkig nu nog niet maar het kan nog komen. Ik heb wel al andere dingen. Mijn buik is bijvoorbeeld al best dik en het jeukt al een beetje ( mijn huid van mijn buik) hebben jullie dat ook al?? Misschien omdat het de 2e is?!

Nou, ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat.

Groetjes Fenna, doeiii

Terug
Bovenaan