A
Anoniem
Guest
hoi allemaal ,ik ben nu zwanger van de tweede ben dinsdag 5 weken ,mijn borsten doen nu al veel pijn meer asl bij de eerste en misselijk dat had ik bij mij eerste beavlling echt niet balen , maar het hoort erbij zeggen ze he? ach ja dan weet ik ook zeker dat ik echt zwanger ben vlug gegaan ben twee jaar aan de pil geweest gestopt en ik werd niet ongi ik dacht het zal toch niet nu al zwanger zijn laat die pil even uitwerken,maar goed naar een maand ben ik ongi geworden gelukkig normalee ciclus nu fijn maar nou moet ik 5 weken gelenden het worden en wat denk je overtijd test gedaan en ja vaag streepje 2 de test gedaan dun streepje maar toch twee streepjes dus zwanger ben er erg blij mee ,maar je hoort zoveel verhalen dat ik niet kan wachten tot ik het hartje hoor dan weet ik het pas zeker en bij de eerste denk je niet aan die dingen die kunnen gebeuren maar nu hoor je zoveel verhalen we wchten maar af ik hou jullie op de hoogte asl je zin hebt om te msn geef je dan op lijkt me leuk verhalen uitwissen groetjes en succes juulei allemaal groetjes