Misselijk??

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Ik ben net een maandje gestopt met de pil en wil graag zwanger worden, maar nou ben ik toch eens benieuwd: Is het nou echt zo dat bijna iedereen heel misselijk is en moet overgeven? Ik heb namelijk echt kots-fobie (als ik iets erg vind dan is het dat wel) Dus ik hoop op een paar geruststellende reacties, hahaha....

xx Es

Hoi Esther,

nee hoor, niet iedere zwangere hangt de eerste 13 weken kotsend boven de wc. Dat is heel verschillend. Ik heb net als jij een enorme hekel aan overgeven. Ik lig liever een dag misselijk op bed dan dat ik overgeef, ook al weet ik best dat dat erg op kan luchten! Tijdens m'n eerste zwangerschap was ik vooral 's ochtends misselijk, maar ik heb maar 2 keer hoeven overgeven. En er zijn wel wat trucjes voor om die ochtendmisselijkheid te voorkomen, b.v. eerst rustig op bed iets licht verteerbaars eten. Ik ben nu 6 weken zwanger van de tweede en heb tot nu toe nog helemaal geen klachten. Maar ja, zoals ik al zei, het verschilt echt enorm van vrouw tot vrouw en van zwangerschap tot zwangerschap.

Groetjes en succes,
Margrethe

hoi

Ik ben bij alledrie mijn zwangerschappen wel misselijk geweest maar nog nooit overggeven.ligt er ook aan denk ik of je een sterke maag   heb en of je snel kokhalst..gr wendy

Hallo,

Ik ben zwanger van de vierde en ik ben weer misselijk. Dat ben ik altijd vier maanden.

Maar gelukkig nooit boven de wc gehangen ofzo, het is alleen een beetje
lastig. Ik zuig de hele dag op snoepjes, goed kleine maaltijden eten,
veel tussendoortjes en zo probeer ik het onder controle te houden.

Maar geloof me, voor zwanger zijn heb je toch alles over...

Groetjes,

Vanessa

Hey Esther

Ik heb net als jou een kots fobie.
Gelukkig hangt niet iedereen 3 maanden boven de wc, daar was ik wel bang voor voordat ik zwanger was maar nu ik zwanger ben heb ik er bijna geen last van.
Ik was af en toe misselijk en soms hing ik boven de wc, maar op dat moment vond ik dat niet erg en was ik er zelfs blij mee want dan kon ik weer eten en dan was de misselijkheid meestal ook weg.

Ik hoop voor je dat je niet te veel boven de wc komt te hangen.

Gr Desire

Nee hoor, hoeft niet altijd. Ik heb nergens last van gehad bij mn zwangerschap!

Hoi Es,

De een is supermisselijk en hangt negen maanden boven een emmer en de ander heeft nergens last van. Ik heb alleen in mijn tweede zwangerschap last gehad van ochtendmisselijjkheid. Vandaag was ik ook misselijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een schaal slagroom met banaan en een bak koffie als ontbijt heb genomen.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan