misselijk.

Hoi dames,
er zullen er vast wel meer zijn en daarom heb ik een paar vragen,

zijn jullie ook de hele dag misselijk en duizelig en mn benen doen zooo pijn!
ik kan zo ook niet werken maar ik ben pas 9 weken zwanger van mn 2e maar je kunt toch niet steeds thuis blijven?
ik kom niet meer van de bank of het bed uit en ik kan helemaal niks als liggen...
wie kan me helpen en mn vragen beantwoorden.!!

Bedankt Girls.

Karin

Hallo karin,

Allemaal heel normaal. En (als alles goed gaat) is het ook snel weer over. Dit is alleen aan het begin en aan het einde. Als je pech hebt dan heb je er de hele zwangerschap last van.

Het is lastig vooral als je werkt. Probeer het maar uit te leggen dat je het wat rustiger wil doen terwijl je net pas zwanger bent.

Het beste is eraan toe geven en rust nemen. Maar dat gaat vaak moeilijk.

Nou heel veel succes ermee

hoi
ja dat gaat ook vaak moeielijk om op het werk rustig aan te doen want ik kan op het werk niet rustig aan doen.dat is juist het probleem!
maar ik had het de vorige zwangerschap niet zo vroeg dat misselijk zijn maar nu al vanaf het begin.pfff je wordt er zo moe van en als je denkt dat het ook nog ongeveer 4 weken of langer duurt dan denk je hou ik dit wel vol?maar het is allemaal voor een goed doel..maar als je je toch zo ellendig bij voelt en je kunt niks meer dan ben je helemaal futloos!
in een woord ellendig!
maar over 4 weken is dit hopelijk allemaal over!
kuzz karin

Had ik inderdaad ook last van!

Eigenlijk is het toch vreemd, dat je weken voor de bevalling, al verlof hebt, terwijl je het in het begin van je zwangerschap net zo zwaar kunt hebben...
Ik heb mij 2 dagen ziekgemeld, maar liep voor de rest als een zombie rond op het werk, elk uur naar het toilet....
Niet te doen...

Ik kon mij ook niet voorstellen dat ik me ooit weer beter ging voelen...
Maar nu na een week of 6 (ben nu 12 1/2 weken) voel ik mij gelukkig weer wat meer mezelf!

Succes!!

Hoi Karin,

Ik ben inmiddels bijna 8 weekjes zwanger en heb ook vreselijk last van misselijkheid en dan ook zo'n beetje de hele dag en nacht, haha niks ochtendmisselijkheid hoor!
Als ik te weinig eet, of teveel eet dan ben ik t alweer. Had echt nooit gedacht dat het nu al zoveel van je lichaam zou vragen.
We gaan om 4 uur voor de eerste echo, denk dat ik dan weer even weet waar ik het voor doe als ik dat zie. :)   Werken valt inderdaad niet mee bij mij ook, terwijl ik in mn proefmaand zit, dus sleep me maar door de dagen heen. Probeer te verbergen hoe ik me voel, maar als ik thuis  kom dan ben ik ook echt gesloopt. Kunnen alleen hopen dat t na die 12 weken wat beter zal gaan :) krijgen er iets heel moois voor terug:)

Kuss Marieke

Idd je krijgt er iets heel moois voor terug. Ben zelf van wk 8 tm week 40 misselijk en ziek geweest en nauwelijks van de bank/bed afgekomen. Kon echt niet anders en heb me met 8 wk ziek moeten melden. Het was wel fijn geweest om in begin zwangerschap ook verlof te kunnen hebben. ben nu 7 wk van 2e en wacht vol spanning af ben wel 's ochtends misselijk maar nog niet echt erg. Maar geloof me je houdt het ook misselijk 40 weken vol al hoop ik dat iedereen er weer snel vanaf is.

Terug
Bovenaan