misselijk

Hoi,
Ik zal mezelf wel weer voor de gek houden maar ik werd vanmorgen vroeg misselijk wakker. Weer in slaap gevallen en weer misselijk. Boven de wc gaan hangen maar er kwam niks uit. Nu op mijn werk en nog steeds misselijk. Ik heb zelf het gevoel dat het wel erg snel na de IUI is van afgelopen donderdag. Dacht dat je dit soort verschijnselen pas later kreeg. Het kan natuurlijk ook gewoon de kip van gisteren zijn.....
Gisteren vertelde een collega dat ze 3 maanden zwanger is en het koste me erg veel moeite om te glimlachten maar kan tegenwoordig heel goed toneelspelen. Zij kan er ook niets aan doen maar het deed wel pijn. Fijne dag allemaal en ik hoop dat ik morgen ook weer misselijk ben, stiekem hoop je toch! groetjes

quote: Noortje P schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2005 09:31:15'));

Hoi,
Ik zal mezelf wel weer voor de gek houden maar ik werd vanmorgen vroeg misselijk wakker. Weer in slaap gevallen en weer misselijk. Boven de wc gaan hangen maar er kwam niks uit. Nu op mijn werk en nog steeds misselijk. Ik heb zelf het gevoel dat het wel erg snel na de IUI is van afgelopen donderdag. Dacht dat je dit soort verschijnselen pas later kreeg. Het kan natuurlijk ook gewoon de kip van gisteren zijn.....
Gisteren vertelde een collega dat ze 3 maanden zwanger is en het koste me erg veel moeite om te glimlachten maar kan tegenwoordig heel goed toneelspelen. Zij kan er ook niets aan doen maar het deed wel pijn. Fijne dag allemaal en ik hoop dat ik morgen ook weer misselijk ben, stiekem hoop je toch! groetjes

HI Noor,
Ik denk dat het van de kip moet zijn want van een zwangerschap kan het nog niet zijn. Je wordt namelijk misselijk van het hcg hormoon(in grote hoeveelheden) en die wordt pas aangemaakt na de innesteling en dit is pas op z'n vroegst een week na de inseminatie.
Het blijft moeilijk als andere om je heen zwanger worden en jij nog niet. Vrienden van ons hebben vd week de uitslag gehad van hun 2e ivf poging en die is wederom mislukt. Heel moeilijk want ze zijn 1 van onze beste vrienden en bij ons is het de 1e x gelukt. Het leven is onwijs oneerlijk. Het liefst zou ik willen dat iedereen zo zwanger zou worden maar helaas is de werkelijkheid anders. ik heb nu ook het idee dat ze mij nu niet wil spreken omdat ik wel zwanger ben. Ik weet niet hoe ik hier nu mee om moet gaan. Moet ik mij zwangerschap gaan delen met haar? Buiten sluiten is ook geen goed idee maar zoals jij al aan geeft zit ze ook niet te wachten op mijn verhalen.
Moeilijk allemaal.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan