Misselijk !!

Hallo allemaal,

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en de hele dag door misselijk. Niet zo erg dat ik moet overgeven, maar ik heb een constant weeëg en  naar gevoel in mijn maag. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook wel een beetje 's ochtends en als ik een lege maag had, maar eten deed dan wonderen en was ik er weer van af. Nu helpt eten 5 minuten en dan is het weer terug, ik eet nu ook tegen mijn zin, maar ik eet omdat het denk ik alleen maar erger wordt als ik een lege maag heb.
Wie heeft er nog goeie tips!

Liefs Babs

Volgens mij kan je er niets tegen doen. Regelmatig en kleine hoeveelheden eten. Succes, maar je weet waarvoor je het doet. Als het heel erg is kan je er wel iets voor slikken. vraag aan de HA

Hoi babs,

Vervelend dat je zo misselijk bent, maar het is voor het goede doel. Ik kan met je meepraten, ben ook vreselijk misselijk eigenlijk wel de hele dag. Gister zelfs 6 x overgegeven, vandaag gelukkig nog niet! Ik ben nu ook 7 weken zwanger van de 2e.
Bij m'n vorige zwangerschap had ik het ook zo erg en toen werd het met 13 weken minder, hopelijk bij jou ook. Wat je het beste kunt doen is inderdaad kleine beetjes verdeeld over de dag eten/drinken en licht verteerbare dingen zoals; fruit, crackers, beschuitje, yoghurt en waterijsjes vind ik ook helpen tegen de misselijkheid. Zelf gebruik ik ook op advies van de huisarts/verloskundige Emesafene zetpillen 4 x daags. Hopelijk heb je hier wat aan en is het over een paar weken over en kun je lekker genieten van je zwangerschap!

Groetjes Christa

Haai,

Ik ben de laatste paar dagen ook best wel misselijk. Ik ben een beetje bang dat ik moet overgeven op mijn werk. Dat is wel het laatste wat ik wil want ik wil het nog niet vertellen.
Je kan er volgens mij niet veel aan doen. Steeds kleine beetjes eten schijnt te helpen.

Gr. Nova.

Hallo allemaal,

Hopelijk heb ik het verlossende middel voor jullie tegen die nare misselijkheid!! Ook ik ben nu 6 weken zwanger maar dan al voor de derde keer. ( Ik heb al 2 meiden) Bij mijn vorige zwangerschappen was ik ook wel wat misselijk maar nog lang niet zo erg als nu. VRESELIJK gewoon!!! Maar zoals ik al zei..sinds gisteren gebruik ik de zwangerschapsgranules (kleine kristallen/pillen) van VSM. Deze is van de VSM Mama serie en speciaal tegen misselijkheid tegen de zwangerschap. Gisteren begonnen en vandaag voelde ik me weer 10 keer beter en zeker veel meer energie. Ik zou zeggen gewoon proberen.Het is homeopathisch en dus niet schadelijk.

Succes ermee!!

Fatima

Hi Babs,

wat jij beschrijft herken ik helemaal: de hele dag door misselijk, zonder dat ik echt moet overgeven. Eten helpt inderdaad nog niet erg, maar volgens mij moet ik ook ng uitzoeken wat ik wel en niet verdraag. Ik las ergens anders dat een glas cola op de nuchtere maag kan helpen, dat wil ik wel gaan proberen. En de tip over de VSM pillen ga ik ook onthouden.

wat ik vooral vervelend vind is dat ik me op mijn werk enorm rot voel, maar de hele tijd  moet doen of er niets aan de hand is. Nou ja, het is voor een geod doel;-)  Sterkte ermee!

quote: bab329 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2008 19:33:02'));

Hallo allemaal,

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en de hele dag door misselijk. Niet zo erg dat ik moet overgeven, maar ik heb een constant weeëg en  naar gevoel in mijn maag. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook wel een beetje 's ochtends en als ik een lege maag had, maar eten deed dan wonderen en was ik er weer van af. Nu helpt eten 5 minuten en dan is het weer terug, ik eet nu ook tegen mijn zin, maar ik eet omdat het denk ik alleen maar erger wordt als ik een lege maag heb.
Wie heeft er nog goeie tips!

Liefs Babs

Bedankt voor jullie tips,

Dat van die cola helpt bij mij ook wel, sowieso het drinken van koele dranken. Te veel cola is ook weer niet goed, want dan krijg je te veel cafeine binnen. Drink dus dan ook  maar cafeine vrije cola. Dat niet goed voelen op je werk, maar moeten doen of er niets aan de hand is herken ik ook heel erg. Gelukkig hoef ik niet over te geven, want dan is het helemaal lastig doen alsof er niets aan de hand is.
Iedereen veel sterkte met de kwaaltjes en zoals de meesten van jullie al zeiden: het is voor een heel goed doel en ik heb het er meer dan graag voor over.

Liefs Babs

Terug
Bovenaan