misselijk

A

Anoniem

Guest
Hoi

even een vraagje. Ik ben al een paar dagen erg misselijk, nu net moest ik zelfs overgeven. Ben nu 35 weken. Herkent iemand dit???
Groetjes
Elsa

hoi,

Ik ben 33 wkn zwanger en ook nog vaak misselijk hoor. En zeker in deze periode (de laatste weken van de zwangerschap) kun je erg misselijk worden.
Dit komt door het indalen van de baby. En natuurlijk ligt de baby tegen je maag aan en dat veroorzaakt dat overgeven ook denk ik want bij mij komt het ook weleens spontaan omhoog.

Maar kijk maar op internet, door het draaien en indalen van je baby kun je de laatste weken erg misselijk worden!

Geen zorgen maken dus :)

Gr angela

Hoi,
Da's vervelend. Maar er heerst wel e.a. aan griep. Ik heb zelf vorige week buikgriep gehad.
Ik ben zelf nu wel weer eerder misselijk als ik wat meer, vetter of gekruider eet.

Heb je er erg veel last van, of heb je ook last van flinke hoofdpijn, dan zou ik de vk. bellen. Soms heeft het ook met je bloeddruk te maken.

Francien

hoi elsa

ja ik ken het ik had het ook bij me vorige zwangerschappen
de baby schopt het eruit of ja alles zit in de weg er is geen ruimte meer

probeer maar gewoon kleine beetjes te eten dus niet jezelf volproppen nog eenpaar weken meid dan heb je je kleintje in je handen en dan ben je alle elende zo vergeten!!!
het begin van zwanger zijn is niet altijd leuk maar op het einde is het ook erg pittig hoor!!
veel liefs cora

Hoi ik herken dit ook hoor!
Heb erg veel last van maagzuur wat omhoog komt, maar dan zo erg dat ik ervan moet overgeven. Helaas heb ik nu de afgelopen weken bijna elke avond boven de wc gehangen.
Ook besproken met de verloskundige en die gaf ook aan dat dit inderdaad bij het einde kan horen. Erg vervelend, maar niets aan te doen. Behalve dan op je voeding te letten. Dus niet te vet of kruidig eten en kleine beetjes. Maar helaas werkt dit bij mij niet en blijf ik misselijk en overgeven.
Soms zit ik er doorheen en denk ik...nog 6 weken. Soms denk ik, nog maar 6 weken...
Ligt een beetje aan mijn bui haha! Maar we gaan het gewoon redden!

Terug
Bovenaan