Misselijk

A

Anoniem

Guest
Hai Meiden,

Zijn jullie de laatste tijd ook zo snel misselijk?!
het doet me denken aan toen ik net zwanger was.

Groetjes Kellebel

hallo,

Ja, ook ik ben sinds een paar weken weer erg misselijk. Moet 's morgens na het wakker worden  gelijk wat eten. Ook rond het avond eten ben ik erg misselijk. dan valt het niet altijd mee om eten te koken. Verder ook veel last van maagzuur.
Nog een paar weekjes volhouden.

groetjes sabine

Nah wat vreemd, ik krijg ook de engige kwaal van het begin van mijn zwangerschap terug: zere borsten. We gaan toch niet terug naar af? Moeten we weer negen maanden wachten

Ik heb het allebei: weer misselijk in de ochtend, weinig eetlust, en hele gevoelige borsten. Met name de tepels, als die het koud hebben weet ik niet waar ik het zoeken moet, die doen dan zo'n zeer!
leuk he, zwanger zijn!
groetjes Soela

Hier ook al misselijk, maar heb er nou juist wel eetlust bij. Heb repen op mijn nachtkastje liggen om te eten als ik misselijk ben en dat helpt wel.
Ben allang blij dat ik niet hoef over te geven......maar durf eigenlijk nou niet zo goed op de weegschaal te staan. Denk dat de kiloos er nou wel aankomen.......

Hoi hoi

Misselijk ben ik gelukkig niet , maar die zere tepels dat heb ik ook als het erg
koud is. Echt geen pretje.
liefs Cindy

Hoi
heel herkenbaar, 's ochtends rond 6 uur word ik echt misselijk wakker. Bij mij helpt het goed om dan een ontbijtbiskuit met veel vezels en een tablet druivensuiker te eten, soms met een glas water, dan slaap ik daarna nog een flinke poos door. De verloskundige had het er over dat er 's nachts als ik rust gewoon een flinke groeispurt wordt gehouden en omdat je dan niets eet je misselijk kan worden. Ik eet mijn avondeten ook standaard in 2 etappes, dus ik verdeel een "gewone" hoeveelheid in 2 delen. eerst eet ik met mijn man mee (de helft) en 2 uur later gooi ik nog een bord in de magnetron. op die manier krijg ik toch veel voeidngsstoffen binnen in kleine hoeveelheden zodat ik niet met een overvolle maag zit 's avonds terwijl ik maar weinig gegeten heb. daarnaast kan ik (echt idioot) geen thee meer verdragen sinds 2 weken, stom hoor.
Misschien heb je er iets aan,
succes

ik was vanmorgen ook misselijk, dacht dat ik over meost geven, toen ik boven de pot stond zakte het ineens...

er hangt hier ook zo`n virus in brabant (geen idee hoe in de rest van NL) van verkoudheid en griep.

Mijn eerste angst was: ohnee niet ziek worden tegen de naderende datum!

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Terug
Bovenaan