Misselijk

Wie heeft er een tip voor mij?
Ik ben de ganse dag misselijk en beroerd (ben nu 10 weken zwanger van de derde) en kan er niets inhouden nieteens water!
Ik spuug verschrikkelijk op een dag zelfs totdat ik gal ga spugen, dat is vreselijk vies!
Wie heeft dit ook (gehad)? en kan mij een tip geven. Ik heb van de arts emesafene gehad en dit helpt niet! (zijn tabletjes tegen de misselijkheid.

Wie kan mij helpen??????????

Hoi mamaatje3,
Waarschijnlijk heb je alle bekende trucjes al geprobeerd? Regelmatige kleine, licht verteeerbare beetjes eten, voor je opstaat al wat eten, je eten goed laten zakken door even te gaan halfliggen, geen zure of vette dingen enzovoort.
Vervelend voor je zeg. Heeft de vk geen andere tips voor je?

Hoi,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig nieuwe tips kan geven, maar wel met je meeleef. Houd in de gaten dat je niet uitdroogt! Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en ook nog steeds erg misselijk, maar ben een week in het ziekenhuis opgenomen geweest wegens uitdroging, ook ik kon niets binnenhouden. Ik heb ook emesafene, maar dan de zetpillen en ook deze werken niet. De verloskundige raadde me eventueel homeopathie aan. Ondertussen ben ik al 9 kilo afgevallen, maar met het kindje gaat gelukkig alles prima, die zorgt wel voor zichzelf, en dat is toch je eerste zorg.
Verder zou ik maar heel rustig aan doen, en zoeken wat je toch kan binnenhouden (bij mij nu cola! en spa met bubbels)
Veel succes en hopen maar dat het waar is wat ze zeggen, dat het na drie maanden beter zou moeten gaan.
Sterkte
Saskia

Hoi

Ik heb net een afspraak gemaakt bij de dokter en moet vanavond om 19.20 uur.
Ben benieuwd wat hij zal zeggen...
Bij mij gaat trouwens cola als het beste erin. Vandaag heb ik nietmeer gespuugd gelukkig alleen eten is nog niets!

Groetjes mamaatje3

Terug
Bovenaan