misselijk

Hey meiden,

Hebben jullie ook zoveel last van misselijkheid.
Ik ben vanaf woensdag zo beroerd ik eet haast niks ga van alles bijna over m'n nek.
Ik heb wel pilletjes van Okugest maar dat helpt ook niet echt.
Ben de hele dag door misselijk ik hoop echt dat het snel over gaat.
Ben nu bijna 8 weken zwanger.

liefs zonnetje

Hoi hoi,

Ik ben nu 9 weken zwanger en ben al 2 weken misselijk. Het is zo vervelend. Maar, je moet maar zo denken; het is maar tijdelijk en die nare hormonen zorgen goed voor je kindje.
Bij de oudste had ik bijna nergens last van, dus iedere zwangerschap is anders.
Sterkte!

Groetjes Ellen

Hallo,

Ik ben ook heel erg misselijk en beroerd geweest, kon echt vrijwel niets meer eten (tot ongeveer 18 weken....). Ik had zetpillen gekregen die je ook tijdens de zwangerschap mocht gebruiken,maar deed dat toch liever zo min mogelijk. En echt heel erg helpen deed dat ook niet trouwens. Je moet er waarschijnlijk "gewoon" doorheen, voor je kindje maakt het niets uit maar het is wel heel erg vervelend voor jou....
Het belangrijkste is wel dat je voldoende blijft drinken!!!! Als dat niet meer lukt of als je dat ook blijft uitspugen moet je wel aan de bel trekken!!!!

Sterkte.

hallo,

wat bij mij ook erg goed helpt tegen misselijkheid, zijn gemberpillen!!!! kreeg ze van mijn inmiddels bevallen buurvrouw, en had er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in, maar werkt echt super!!!!

succes

Terug
Bovenaan