misselijk

ik zit nu in mijn zesde week en de misselijkheid is een paar dagen geleden op komen zetten. tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik helemaal niet misselijk geweest dus dit is helemaal nieuw voor me. wat me ontzettend verbaast is dat het de hele dag onverminderd doorgaat. hebben jullie hier ook last van en wie oh wie heeft de gouden tip?

Groetjes,
Moon

Hoi Moon,

Ook ik ben sinds de 6de week weer misselijk, en niet zo.n beetje ook. Bij mijn vorige zwangerschappen was dit ook al zo. Het gaat 24 uur per dag door, en kan maar kleine beetjes eten. Heel vaak komt dat er ook weer uit. Heb van de huisarts medicijnen gekregen om mijn maag rustig te houden, maar dat helpt eigenlijk niet. Ook kocht ik belly pops, werkt dus ook niet. Ik weet dat het de komende weken weer afzien wordt, maar ik weet ook dat het uiteindelijk weer overgaat. Ik ben gistermiddag ziek van mijn werk gegaan en ik denk dat ik voorlopig niet terug ga. Rust is gewoon heel belangrijk en op een gegeven moment kan je ook niet anders.

Succes.

Debby

hoi moon,
ik ben je toch na gaan doen,dus ben nr 2 uit het lijstje nod.
ook ik ga je na-apen.misselijk.maar elke keer als ik dan wat neem,zakte het weer af.
ik ruik eten heb geen trek maar als ik ga eten,zit ik te bunkeren.
alleen met tandenpoetsen ga ik zo wat over me nek.
gr marjan

@ Debby: Wat vervelend dat je misselijk bent en dat het er ook uit komt. Bij mij blijft alles wel binnen, maar dat voelt ook niet lekker. Sommige dingen vind ik echt heerlijk, maar er zijn ook dingen waar ik dol op was en die ik nu echt niet meer lust. Gisteren had ik zin in haring en chocomel?! en dat terwijl ik allergisch ben voor melk... Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je.

@ Marjan: GEFELICITEERD! Wanneer ben je uitgerekend? Jammer dat je ook misselijk bent, herkenbaar allemaal..

Tip: seabands! Dat zijn bandjes voor om je pols met iets van accupressuur. Ze helpen onder meer tegen reisziekte en zw.schaps misselijkheid. Ik vond het tijdens mijn vorige zwangerschap ideaal!!!

Je kunt ze kopen bij de apotheek. Succes!

hoi moon,
ik ben 29 juni uitgerekend.
16 november naar de verloskundige.
maandag komt moeder voor moeder,echt raar.
vandaag voel ik me super.heb gegeten als een beer.
alles is lekker dus even van genieten.ik lees dat je bij jouw bij 6 weken kwam op spelen.alleen begin moe te worden ga zo lekker tv kijken en me bedje in.
merk wel dat de hormonen aan veranderen is.
ben snel opgefokt net op ongi moet worden of ben..
hadden jullie dat ook???
gr marjan

Hoi meiden,

Ik ben 6w4d zwanger en ook sinds het begin vd week enorm misselijk. Eigenlijk hetzelfde als jou Moon, 24 uur per dag, zonder dat het er uit komt.
Heb die seabands geprobeerd, maar merk totaal geen verschil. Heb bij de dokter zetpillen gekregen, maar ook deze helpen niet....... Blijf misselijk, misselijk, misselijk...... Bij mn vorige zwangerschap had ik het een beetje, maar nu kan ik bijna niks naar binnen krijgen. Maar goed, t is voor een goed doel!

Groetjes Marije

Bij de eerste was ik niet misselijk, maar nu bij de tweede wel. Begint pas 's middags en gaat door tot 's avonds.
Ik hoop dat er niemand door over z'n nek gaat, maar bij mij helpen witte bonen in tomatensaus om me een tijdje niet misselijk te voelen.

Terug
Bovenaan