misselijk

Bij mij zei de verloskundige dat het wel tot 16 weken kon duren en wonder boven wonder. Bij 16 weken was het over. Je kon de klok er bijna op gelijk zetten.
Maar het is inderdaad iets waar je verschrikkelijk moe van kan worden en je heel slap van kan voelen. Ben blij dat ik dat gehad heb.

Liefs,

Hi,

Ik heb gelukkig nooit last gehad van misselijkheid, wel andere kwaaltjes. Ook tegen mij werd gezegd dat het met 3 maanden over zou zijn. Niet dus! bepaalde klachten heb ik de hele zwangerschap gehouden... Toen en nu weer.
Ik hoop voor jou dat het met 16 weken over gaat. Omdat ik het zelf niet ken, misselijkheid, weet ik er niet zo veel van, maar ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat er een drankje bestaat wat het minder maakt; zou via de huisarts verkrijgbaar zijn.

Gr. Tamara.

Hay!

Ik ben vandaag 15 weken en sinds een week is bij mij de misselijkheid eindelijk minder! Heb er erg veel last van gehad, zelfs in het ziekenhuis gelegen door uitdroging. Tegen mij is ook gezegd dat het waarschijnlijk vanaf week 16 beter zou worden. Maar het is dus nu al een stuk beter! Hoop voor jou dat het ook snel over gaat, het is ontzettend vervelend! Ik heb wel een tijdje zetpillen gekregen van de huisarts. Emasafene heten die. Ze werkten bij mij niet in het hele begin van de zwangerschap, maar na een week of 13 voelde ik wel dat het iets hielp. Misschien een idee?

groetjes

hoi,

Ik hoop voor je dat de 16 weken nog verbeteing brengt. Dit was bij mijn eerste zwangerschap ook zo. Helaas, mijn huidige zwangerschap, nu 24,5 week zwanger, blijf ik constant misselijk...het is dus helaas niet overgegaan bij 16 weken deze keer....
En ik moet zeggen dat het misselijke wel enigzins went, maar ik ben echt doodop, en ik moet nog 15,5 week.... en daarna de gebroken nachten in, daar moet ik nu nog niet aan denken.....
Succes ermee.

IK las je berichtje
Ik ben nu 18 weken zwanger en ook ik ben zo misselijk als wat..
Je word er zo moe van
Me vk zij dat het na 3 a 4 maanden wel over moet zijn
Nou die dus niet..
Hoop dat ik er snel vanaf ben...
Heb er overdag niet zo heel veel last van maar zodra ik heb gegeten is het mis.. en vooral als ik smorgens uit me bed kom.
Je word er zo moe van.
Wens iedereen suc6 er mee.

Terug
Bovenaan