misselijk!!!

hallo lieve dames,

Ik ben echt zo ontzettend misselijk. Ik moet soms ook overgeven. Ik kan op mijn stage bijna niet werken! Kan niet zomaar weg lopen in een gesprek met een cliënt!
Hebben jullie dit ook? En doe doen jullie dat met je werk?
ik zit er echt mee! ik weet dat het er bij hoort, maar buiten de misselijkheid, voel ik helemaal niets van mn zwangerschap. het is allemaal nog zo abstract. hebben jullie tips en tricks om het iets leuker te maken? zo wordt ik er een beetje verdrietig van.

liefs judith

Heej Judith,

Die misselijkheid is meestal met 3 maanden over, schrale troost maar waar.
Ik moet op mijn werk mijn buik echt verstoppen, werk met 53 dames en die zien alles!!!!
Hier geen misselijkheid maar ben wel erg kortaf en heel weinig geduld. Bij de eerste heb ik heel wat gehuild, nu ben ik bikkelhard, op het werk handig natuurlijk...

x Hanneke

Heej Judith,

Die misselijkheid is meestal met 3 maanden over, schrale troost maar waar.
Ik moet op mijn werk mijn buik echt verstoppen, werk met 53 dames en die zien alles!!!!
Hier geen misselijkheid maar ben wel erg kortaf en heel weinig geduld. Bij de eerste heb ik heel wat gehuild, nu ben ik bikkelhard, op het werk handig natuurlijk...

x Hanneke

hoi

deze heb ergens gelezen over een mideltjediehelpt tegen miselijkheid ( ook tijdens zwangerschap)
Even gegoogeld en kwam deze tegen:

Misselijkheid tijdens de zwangerschap komt voornamelijk voor in de eerste drie tot vier maanden. U kunt hierbij het beste regelmatig kleine maaltijden eten die veel koolhydraten bevatten. Bij veel vochtverlies en uitputting dient een arts geraadpleegd te worden.

Ook mensen met misselijkheid en braken - als gevolg van bijvoorbeeld een overvloedige maaltijd of een zwangerschap - kunnen baat hebben bij Nux vomica D4.

Misschien heb je hier wat aan? Deze produkt verkoopen ze bij DA of Etos.

groetjes en hoop voor jou dat de miselijkheid snel overgaat

Heel herkenbaar... Ik eet bijna elk uur even wat. De ene keer Sultana's, dan weer eens een boterham of cracker, een stuk fruit. Maar zodra ik echt misselijk wordt en ga kokhalzen, moet er echt weer iets in. (Vreemd idee... Sta je al kokhalzend een broodje te maken, maar bij mij helpt het redelijk.) Het gaat er niet echt van weg, maar wordt wel dragelijk.

Wat ik vervelender vind is dat ik geen zin heb om te drinken. Dronk eerder veel thee, maar kan die lucht nu niet uitstaan. Forceer nu aanmaaklimo naar binnen...

Hallo,
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik bijna 6 maanden misselijk geweest.
Met dagelijkse bezoekjes aan de wc inbegrepen.
Wat bij mij erg hielp.
Was mentos of een kauwgom in mijn mond.
Gewoon af en toe op kauwen of aan zuigen.

Nu ik zwanger ben van de 2e gaat het tot nu toe veel beter, wel heb ik af en toe dat misselijke gevoel maar dan neem ik been boterham of cracker of iets wat ik voor handen heb en dan gaat het wel weer.

Jllie succes en hopelijk heb je er wat aan.

Terug
Bovenaan