misselijk

Ik vroeg me af of er veel meiden hier misselijk zijn.
Ik ben nu net 6 weken en het is echt heel vervelend. Hoef niet over te geven gelukkig, maar het is de hele dag aanwezig. Eten klaarmaken en aan de kinderen geven is echt een verschrikking..!
Maar goed...we wennen er wel aan!

Groetjes

Hoihoi,

Ja, dit herken ik helemaal. Tijdens mijn andere twee zwangerschappen was ik niet zo misselijk! Ik ben nu de hele dat misselijk. Niet echt fijn.

Groetjes G82

Hoi, ik ben ook supermisselijk, ik voel me zo ziek dat ik niet eens voor mijn zoontje kan zorgen. Er staat ook een topic op het 'gewone' forum over misselijkheid. Je moet even doorscrollen, het staat bij 'wie ook zo misselijk'....
Er zijn meer vrouwen met dit probleem... HELAAS, het is echt heel vervelend.. groetjes, Assepoester

Ja hoor heel herkenbaar. Ik ben ook zo'n beetje de hele dag door misselijk. Vooral als er gekookt word speelt het erg op. Ik merk wel dat als ik iets kleins eet de misselijkheid even weg is. Misschien werkt het ook bij jou. Ik vind het wel heel erg vervelend die misselijkheid. Op mijn werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben dus ik moet me groot houden, wil het nog niet vertellen.
Groetjes Sunshine

Terug
Bovenaan