Misselijk!

Hallo Dames,

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en ben weer zooo ontzettend misselijk :-(.

De vorige keer duurde dit tot 16 weken, dus ik heb nog 10 weken te gaan.

Voel me echt zielig en bevind me in een drama driehoek :)

Heeft er iemand nog opbeurende woorden of tips?

Hoi Hansje,
Wat vervelend voor je zeg! Probeer te denken aan hoe blij je bent met de zwangerschap (ik ga er voor het gemak vanuit dat je dr wel blij mee bent... )
En wat die misselijkheid betreft... schep met regelmaat een luchtje.. Frisse lucht doet mij tenminste erg goed. Eet kleine lichtverteerbare dingen om de paar uur... en voor je downe gevoel.. zet muziek op waar je blij van word.
Het sleept mij de dag ook door.... Deel je gevoel met je partner of eengoeie vriendin bijvoorbeeld dat kan ook enorm opluchten... En je mag af en toe best een flinke huilbui hebbe hoor! Maar raap je zelf daarna weer bij elkaar. Life go's on.... En probeer toch wat te genieten!

Succes!

Liefs 'eerstekeer'

hoi hansje,

ook ik ben nu ook weer misselijk. en zelfs meer dan bij de 1e. af en toe wat kleins eten of drinken werkt bij mij ook heel goed. en voor de rest inderdaad genieten.

succes ermee

Ik was de vorige keer helemaal niet misselijk. Nu wel een beetje. Bij mij helpt naar buiten gaan erg goed en anders pepermuntjes eten.
In ieder geval geen water drinken en niet te veel thee.

Hoi Dames,

Hier Hansje maar dan met een wat anoniemere naam ( ze weten op mijn werk nog niet dat ik zwanger ben, en er lopen er al wel een aantal zwanger rond :).

Ik heb " nux vomica" van dokter vogel gehaald en het gaat al wat beter. In plaats van de gehele dag hondsberoerd te zijn, ben ik het nu met flagen. En mijn man is op crackerjacht geweest dus die staan nu ook preventief naast mijn bed.

Verder ben ik onafscheidelijk van mijn plastic kots zakjes :).

Komt ook wel goed maar soms is het gewoon echt even ***. Vooral omdat hier nu ook een klein mannetje druk de wereld om zich heen aan het verkennen is.

Terug
Bovenaan