misselijk

ik ben echt al 3 weken zo misselijk en veel overgeven mn werk lijd eronder want als ik de hele dag overgeef heb ik geen kracht meer om naar mn werk te gaan .
hoop dat het snel overgaat zommige hebben het erover dat het wel de hele zwangerschap kan blijven :S nou ik hoop het echt niet dan zou ik niet weten hoe ik het uit moet houden word soms nu al gek

Jammer dat je nu ff niet meer een Happy mommy bent. Ze zeggen dat het tussen de 12 en 16 weken meestal wel overgaat. Maar een enkeling heeft er de hele zwangerschap last van, dus er is nog hoop voor je. Hou vol, er komt een keer een eind aan!

Groetjes. Esz

Och meid, wat is dat toch vervelend! Je wilt zo graag genieten, maar het lukt echt niet.
Ik weet er (helaas) alles van!
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen ook heel erg gehad, de hele zwangerschap. Het overgeven werd wel minder na een maand of 4, maar de misselijkheid bleef. En de dag na de bevalling was het ineens weg, dat vond ik toen zoooo raar. En gelukkig vergeet je dan alles weer (anders zou ik er nooit weer aan begonnen zijn misschien...).

He meid, sterkte ermee! Ik hoop voor je dat het snel over gaat, want in de meeste gevallen is het gewoon na 3-4 maanden over. En dan ben je al een heel eindje op weg, toch?

Wat vervelend voor je. Je zou gembertableten kunnen proberen. Dit kan helpen bij de misselijkheid. Bij mij hielp het een beetje, maar bij mijn vriendin werd de misselijkheid echt minder en het overgeven ook. Je kan het gewoon bij de kruitvat halen. Succes..

Hoi Happy mommy,

Ik was een van de ''gelukkige'' die mijn de vorige zwangerschap heel de zwangerschap misselijk was en overgegeven heeft. De volle 42 weken lang!
Alles wat ik probeerde te eten of drinken kwam er meteen weer uit! Misschien kun je iets lezen over HG = Hypermesis Gravidarum hier heb je ook een hyves van.
Dit zijn allemaal lotgenoten! Dit is overmatige braken..dit gaat over mensen die in het ziekenhuis hebben gelegen met uitdrogingsverschijnselen..En over het onbegrip van de omgeving. Hier staan ook tips enzovoorts op. En het is een stukje verwerking. Eventueel kun je bij de huisarts vragen om emesafene dit is tegen de misselijkheid en het braken, je kunt ze ook in zetpilvorm krijgen. Ook deze zwangerschap is voor mij weer overleven..maar ik denk nu aan de opluchting die ik zal voelen als ik bevallen ben..hmm echt genieten weer van een boterham en een kopje thee een lekkere warme maaltijd.

Sterkte!!

hoi
weet je wat goed bij mij werkte
s morgens het eerste wat ik dee een bakkje vanillie vla het was ook de tip van de gyn en het helpt echt.
sterkte ,groetjes ellen

hai
weetje ik kreeg toe een tip van mijn gyn om s morgens een bakkje vanillievla te eten
en dat deet ik als eerste toen ik op stond
ik had echt de heledag geen misselijk gevoel en ik was echt beroerd voor de vanillievla dus het heeft mij goed geholpen.
sterkte groetjes ellen

Terug
Bovenaan