misselijk

Eerder heb ik geschreven dat ik helemaal geen kwaaltjes heb, maar nu toch wel!
Sinds gister heb ik wat pijnlijke/gevoelige borsten en vanochtend was ik echt misselijk. Ik was mn ontbijt aan het eten, maar op een gegeven moment kon ik echt niet meer op. Bij nog een hap moest ik kokhalzen.
Heb de rest maar aan de hond gegeven, die was er wel blij mee!

He wat naar nou voor je... nou heb ik zelf wel kwaaltjes ben juist altijd jaloers op mensen die het niet hebben haha. Ik heb zelf hetzelfde als bij de eerste de hele dag misselijk en beroerd en veel spugen, (hoop niet weer 7 maand) en verschrikkelijk moe dat laatste had ik dan niet zo bij de eerste maar denk dat komt omdat ik nu kleintje erbij heb lopen van 14 maand die veel aandacht nodig heeft en erg ondernemend is haha.
Wat mij hielp bij de misselijkheid en nu ook is kleine porties eten tusssendoor wat droogs cracker ofzo. Verder vitamines voor zwangeren dan krijg je toch alles binnen.
Suc6!! Hoop dat het snel over is voor je.

Kreeg vrijdag van de vk de tip om van die polsbandjes tegen reisziekte te kopen. Helpen ook tegen zwangerschapsmisselijkheid. Kun je gewoon omdoen en pakken dan een aantal drukpunten aan.
Heb ze meteen gehaald en helpt wel iets bij mij. Heb nog steeds het idee dat ik 24/7 de wc kan omhelzen, maar ukkie zal wel goed aan het groeien zijn..........hahahaha.

Kunt het altijd proberen. Ben al heel blij dat de misselijkheid ietsjes minder is geworden.

Misselijk is wel vervelend ja.
Al moet ik zeggen dat ik iedere dag dat ik misselijk ben weer blij ben!
Heb 2 miskramen gehad en ben zo blij met alles dat laat weten dat het nog goed gaat!!!

O zo erg was het ook niet hoor! Het is al weer over. Ik vond het juist wel een beetje leuk, dan weet je ten minste dat het goed is in de buik :)
Ik eet zowieso wel veel en over de dag verdeeld omdat ik anders te dun wordt. Mijn lichaam gebruikt nogal wat energie...
Ik heb zelfs een tijdje voedingssupplementen gehad om niet nog dunner te worden.
Gelukkig ben ik wel gezond :)
Maar het is wel naar voor degene die wel de hele tijd misselijk zijn.. Dat lijkt me echt niet prettig... Ik ben juist zo blij dat ik de hele dag gewoon kan doen wat ik normaal ook doe. Ben wel iets sneller moe en ga wel optijd naar bed, maar verder heb ik eigenlijk nergens last van.

ik hoop voor je dat het eenmalig is! altijd maar misselijk vind ik echt vreselijk! ook al ben ik echt super super blij met de kleine, iets minder bevestiging mag van mij ook wel... ;)

Terug
Bovenaan