Misselijk!!!!

Ik ben regelmatig 's nachts misselijk (en ook overdag) en buikpijn (heb altijd darmproblemen dat nu weer lekker terugkomt...!!) (niet overgeven trouwens..)

Geen menstruatiepijn of zoiets hoor, dus ik heb geen zorgen.
Maar heb steeds heel veel zin in zoutigheid...
Heb net om 10.00 uur al soep gegeten.. erg he!!
hihi

Poeh en wat duren die dagen lang, we mogen over 3 weken pas naar de vk. Dit worden nog lange maanden hoor!

Groetjes!!

ben het zoooo met je eens was bij de eerste tot 18 weken aan het spugen ben ook heel bang dat dat nu weer gaat gebeuren ben nu ook al echt goed misselijk s'morgens.
heb verder geen zin in eten of zo maar ook die darmen wat een drama hahahaha
Tsja je krijgt ze niet cadeau zeggen ze wel eens maar toch blijft het ondanks alles wel een echt cadeautje hoor.

liefs

oh dames nou sinds vanmorgen ben ik dus ook weer zo ziek als een hond en heb al weer flink overgegeven.
Mijn zus heeft mijn dochter even opgehaald zodat ik even tijd voor mezelf heb.Mijn man is met zijn baas naar hereveen voetbal wedstrijd en komt pas om 11 uur vanavond weer.
Ik ben tot wwk 18 dagelijk misselijk geweest en na 24 wkn was het over!!!
Dus er staat me weer wat te wachten.
Krijg morgen al medicijnen er voor!!!

ik krijg vanaf morgen medicijnen voor de misselijkheid en hoop echt dat die gaan helpen...bij de vorige 2 was ik tot 20 weken misselijk en echt alles kwam er toen uit.....
nu er 2 rondlopen zie ik dat niet zo zitten en mijn man is komende tijd oo veel weg en zelf gaan we ver een week naar amerika dus hoop echt dat ze helpen...hou jullie op de hoogte

werken die medicijnen dan bij mij toen niet hoor ik weet nog goed dat ik een glas siroop leegdronk en toen spugen dat was al beter te doen en dan was ik er vanaf.
sterkte dames bij mij is het nog rustig ben benieuwd

hahahaa wat grappig om te lezen dat je om 10 uur al aan de soep zat..Ik vandaag dus om half 11 ook al aan de groente soep. Had er zo ontzettend veel trek in ahhaahaa
Misselijk ben ik gelukkig niet echt alleen last van hartfladders en vermoeidheid.
Ik moet nog 4 weken wachten voor mijn eerste afspraak bij de vk....tja geduld is een "schone"zaak zeggen ze dan

succes met wachten
gr
winx

Terug
Bovenaan