misselijk

A

Anoniem

Guest
pfff ben sinds gister behoorlijk misselijk, niet gewoon een beetje nee bijna de hele dag door. vandaag weer.
vandaag is ook mijn NOD, maar heb aan man lief geloofd dat we een week wachten met testen. bij de eerste waren we ook te snel met testen en was de test negatief terwijl ik wel zwanger was.

had tot woensdag helemaal niet het idee dat het raak was ofzo, maar ineens dit. voel me vandaag ook heel moe en heb hoofdpijn.
bij mijn vorige zwangerschap ben ik echt 3 maanden heeeeeel misselijk geweest (zelf afgevallen het eerste trimester) en ook de laatste 3 maanden heel beroerd geweest (veel zuur omdat mevrouw heel hoog lag, had maar klein buikje)
ach we zullen zien. hou jullie op de hoogte, maar moest het even kwijt

ps volgens de lijst zijn er volgens mij veel meiden die rond de 20e hun nod hebben ben benieuwd

Het zou inderdaad goed kunnen dat je zwanger bent. Houdt ook wel in je achterhoofd dat er her en der ook de griep rondwaard met dezelfde symptomen.
Vorig jaar dacht ik ook zwanger te zijn: erg misselijk, moe, paar dagen over tijd, enz. Het bleek toen een griep te zijn waardoor ook mijn hormonen overhoop lagen.

Uiteraard hoop ik voor jou dat het een zwangerschap is en zeker geen griepje!

Liefs Daisy

Spannend zeg, duimen dus maar. Hier ook de bekende kwaaltjes, er zit helaas niks anders op dan afwachten, zo frusterend!
Heel veel succes!

liefs

spannend! maarre als vandaag je nod is, kun je in principe testen... Weet je wel waar het op staat ;)

Liefs,

ja ik weet dat ik vandaag al zou kunnen testen maar bij mijn vorige zwangerschap heb ik waarschijnlijk ook te vroeg getest en was die ook eerst negatief om onnodig teleur gesteld te worden hebben we samen besloten een week te wachten (ook omdat ik nog niet helemaal zeker ben hoe mijn cyclus in elkaar zit)
maar wachten is wel moeilijk hahaha, maar ach vandaag nog geen duiveltjes gezien, dat geeft goede hoop

Nog een paar dagen volhouden!! het wachten is zo vervelend pff..
Ik hoop voor je dat je volgende week een positieve test in handen hebt!

Sterkte met wachten. Ik duim voor je
Liefs

Terug
Bovenaan