misselijk

zo even een mama-vraagje
ik ben al een tijdje elke ochtend misselijk. niet als ik opsta maar er vlak na
ontbijt maakt het niet minder of erger
ook overdag of avonds kan ik ineens zo misselijk zijn
gister was het na 2,5 stroopwafel(had ik ineens zin in) en vanmorgen na een paar meter rennen om de postbode in te halen

ik heb 2 testjes gedaan (2 voor 5 euro kruidvat) en die zegt negatief

ook had ik laast na het eten van een gekruide maar niet pittige turkse maaltijd een darmaanval, in 15 minuten 3x naar de wc en brandshcone darmen daarna.

nu had ik een spastische darm dus dat zou die aanval kunnen verklaren, maar de misselijkheid is ook zo zonder ene relatie met eten er.En ik kon absoluut niet tegen pittig eten tijdens de zwangerschap

1e wat je denkt is zwangerschap maar ik heb geen zere borsten zoals de 1e keer, of heel moe. ik wist direct wat er aan de hand was. Wel ben ik ineens van mijn choco-suiker verslaving af, dat was ook de vorige keer, alleen eet ik nu nog wel een keerjte wat en toen helemaaal niets meer. Ook geen pijnscheuten beneden of veranderingen. de misselijkheid zit bij mijn navel, denk ik. En ik ben ide hollandse kost van mijn man helemaal zat, net als vroeger, zijn eetstijjl is echt niet de mijne, maar doordat ik slecht at en niet tegen kruiden kon heb ik dat maanden gegeten ivm de zwangershcap en nu vind ik 1 dag al te veel. Zo zielig voor hem maar ik heb er zo'n aversie tegen op moment, vlees groente en aardappels bleuh

Ik bne niet moe, actiever maar dat ben ik altijd bij de 1e zonnestralen en dan ga ik het hele huis door.

En nu?

Ik geniet nu heerlijk van ons leventje en we willen graag een 2e maar andere kant geniet ik al zo en kijk ik vooral tegen de zwangerschap en bevalling op omdat het zo zwaar was., het mag dus ook wel even wachten.

zelfs schijnzwanger kwam al in mijn hoofd langs, pfff ik wil het graag evne uit mijn hoofd zetten en gewoon genieten maar ja moet mijn lichaam niet zo misselijk doen.

zo maar eens kijken wanneer ik ongesteld was en wanneer ik dan weer zou moeten, maar was altijd onregelmatig en nog maar 2x ongesteld geweest dus dat kan ook alle kanten op.

als iemand ideeen of tips heeft?
ik word gek van de twijfel en stomme misselijkheid.

groetjes sabine

hoi hoi,

als ik jouw was zou ik het bij de huisarts laten checken, die kan je bloed ook controleren, dan weet je waar je aan toe bent.

wel vreemd idd dat je geen andere kwaaltjes hebt, maar de ene zwangerschap i de andere niet

groetjes en sterkte maaike

Bij mijn 3 zwangerschappen voelde ik andere dingen en had andere kwalen...

Dus idd als je volgende week nog niet ongi bent en negatief test zou ik de dokter ff vragen om een bloedtestje...

liefs mij

oja ik moest nog kijken wanneer ik ongi moet worden
gisteren was ook gek, bij de lunch 2 boterhammen gegeten zonder zin en ineens direct erna had ik zo;n zin in negenzoenen! 2 stuks verder en het was klaar.
avondeten had ik helemaal geen zin meer in, wel trek en smaakt ook goed maar het boeit me niet

idd maar eens afwachten, alleen ben ik daar niet zo goed in,

ik wi graag hopen maar ik wil ook niet mijzelf gek maken

groetjes

hoi dames

ik zal een schematje geven/
voor de zwangerschap aantal dagen tussen twee ongesteldheids (wat was NOD ook al weer?)
35dgn, 35dgn, 55dgn, 55 dgn, 90dgn, 90dgn en zwanger

Aantal dagen tussen ongesteldheid na mijn bevalling:
28dgn na bevalling vbloedverlies (lochia)
28dgn later ook bloedverlies (lochia)
7mdn na bevalling ongesteld
8mnd na bevalling ongesteld
nu is het 9mnd 1,5 week na de bevalling en nog niet ongesteld.

gister ineens trek in negenzoenen ook al had ik net lunch op en avonds helemaal geen zin in avondeten, en middags moe, wel genoeg energie maar tegelijkeritjd moe.

afwachten maar, misselijkheid is al bijna 3 weken en niet echt verandert
wil niet valse hoop hebben of mijzelf gek maken door alleen nog maar daar aan te denken, niet dat Mara mij dat toestaat hihihi

als een test zegt dat het negatief is, dan is dat ook echt zo heeft mijn dokter mij ooit verteld.

Ga zelf even naar de dokter, dat scheelt je een hoop stress in je hoofd.

:) succes!!

hieruit begrijp ik dat je anderghalve week over tijd ben.
dan zou de test idd wel positief moeten aangeven lijkt mij, ook al zou het hcg hormoon nog zo weinig zijn, na anderhalve week is dat toch wel goed zichtbaar voor een test.

je zit niet aan de pil begrijp ik? en je zou het heel graag willen las ik, betekent dat dat je nu al aan het klussen ben voor de volgende?

in dat geval hoop ik natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.

even naar de huisarts voor de zekerheid want op deze manier maak je jezelf gek en dalijk ben je nog schijnzwanger (heb je zelf in de hand)

groetjes, do

hoi hoi

nou na 4weken ochtendmisselijk is het ineens verdwenen heel gek

3e test clear blue zei ook negatief dus we gaan lekker verder

huisarts komt nog, moest ik toch nog afspraak mee maken

dat alle tests altijd kloppen geloof ik niet, bij mara werkten ze eerst ook niet maar idd we zien het wel
dank jullie alemaal voor het meedenken, zo irritant als je lichaam gek doet, en die doet dat wel vaker helaas
groetjes sabine

Terug
Bovenaan