misselijk

Ik had er in het begin wel af en toe last van van die rot misselijkheid... maar helaas nu lijkt het wel steeds erger te worden.
Kan al helemaal geen brood meer eten dus at nu steeds crackers maar ook dat gaat niet echt meer naar binnen... echt steeds over geven.
voel me er ook echt heel rot onder mn andere kinderen zeggen ook maar mam waarom eet jij niet...tjah......komt door de baby in mn buik.....maar ja geef dus niet het goede voorbeeld en wordt er niet goed van...
Nu had ik de dokter gebeld dacht er zijn wel pillentjes voor maar ik kon wel wat ophalen eind van de dag dus heeft mn man even gedaan komt ie thuis met zetpillen tegen misselijkheid zijn er 6 moet je voor het slapen gaan innemen en werkt dan na 1 a 2 uur....
maar ik ben echt niet voor zetpillen en moest het alleen innemen als het nodig was...ja ben elke dag misselijk dus met 6 zetpillen kom ik niet ver......
Maar misschien weten jullie dat er zijn toch ook gewone pillen of niet?
Ga morgen maar weer de dokter bellen......
Ik eet ook echt bijna niks meer tegen woordig fruit wel dat gaat er wel in maar vooral brood en broodbeleg en vlees vind ik zo vies
gaan voooral fruit en groentes in.... maar ja geef nu dus ook niet bepaald een goed voorbeeld aan mn andere kindjes........

dus hopelijk ben ik niet zo ziek als ik morgen wakker wordt..........
 
En? Heeft het geholpen?
Bij mij is het met 18 weken over gegaan. Volgens mij zijn geen andere pillen, maar dat zou je eens na kunnen vragen. Wel heel vervelend hoor!
 
ik ben morgen 19 weken en ben nog steeds ziek..... en heb dus nog niet de zetpillen gebruikt want ben anti zetpil... en ik heb er maar 6 als ik die s nachts gebruik dan heb ik er lijkt mij niks aan...
heb wel gebeld dus zouden infomeren of er nog at anders was bij de apotheek dus kan vanmiddag bellen en dan hoor ik wel of er iets anders is.
Voel me nu dus nog steeds ziek

 
Heb ook zetpillen gehad en stond idd op dat je ze voor het slapen gaan moest zetten, ik deed dat niet omdat ik s nachts slaap en niet voel dat ik misselijk ben, dus om de 4 uren een zetpil zetten en dat hielp redelijk. Emesafene is er ook in tabletvorm maar als je zo moet overgeven is dat niet echt handig lijkt me, vandaar dat je HA je waarschijnlijk zetpillen geeft, was bij mij ook zo. Ben er nu gelukkig helemaal vanaf.. Hoor wel vaker dat het bij sommigen pas rond de 20 weken begint... Succes en beterschap hoor!
 
Hoi,

Ik ben nu 30 weken zwanger maar nog steeds misselijk en maagzuur,geen pretje he?
ik heb het bij mijn zoontje Max ook 9 maanden lang gehad en alles geprobeerd echt een ramp en geen leuke zwangerschap.
Ik heb het nu weer en kan ook niet meer werken.
Gaat het met jou nou wat beter dan?

 
Terug
Bovenaan