misselijk...!!

Hoi hoi,

Ben nu ongeveer 7 weken zwanger en zo ontzettend misselijk, echt de hele dag door, heb gelukkig (nog) niet overgegeven.
Ik heb hier mijn vorige zwangerschap niet zo veel last van gehad, ben toen hooguit de gehele zwangerschap 2 weken misselijk geweest (bij elkaar opgeteld) en misschien 3 keer over gegeven.
Eet nu kleine beetjes verdeeld over de dag, maar het helpt niets.
Heeft iemand nog tips??

Liefs Tamara
 
Hoi!

Hier hetzelfde verhaal. Ik ben nu acht weken zwanger en ook kotsmisselijk. Ik geef niet alle dagen over, maar helaas wel vaak. Hier is het dus nog niet echt genieten dus. Eerlijk gezegd; echt niet!! Wat mij helpt is wat zurige dingen eten; dus gewone yoghurt (zonder smaakje), huzarensalade, bitterlemon en van die Kanzi-appels. Helpt ook niet altijd hoor, maar wel vaak. Anders gewoon waar je op dat moment zin in hebt. En inderdaad....om de anderhalf uur iets eten.

Succes en sterkte ermee.
 
Kijk ook even wat verder terug in de berichtEn waarschijnlijk zitten daar wat tips in deze vraag wordt namelijk vaker gesteld.

Succes!!
 
Super vervelend die misselijkheid. Ik ben nu 7,5 weken zwanger en ook de hele dag door misselijk. Gelukkig nog niet hoeven over te geven.. Mij helpt het als ik cola drink,hiervan gaat mijn misselijkheid wat over.. Succes verder!
 
Ik ben 6,5 weken zwanger en bij mij is die misselijkheid er sinds gisteren ook. Heel vervelend. In het begin was het er soms en dan hielp het om gewoon steeds wat te eten. Nu lijkt niks te helpen, behalve dan cola (helpt een beetje). Ik zal de andere tips ook proberen. Morgen maar even zurig spul kopen. :)
 
hallo dames

ik ken het heel goed wat jullie allemaal vertellen ik ben nu 17 weken zwanger en heb de ziekte hg dat is een extreme misselijkheid tijdens de zwangerschap, ik hoop voor jullie dat jullie dat niet krijgen echt geen pretje heb er al een paar keer mee in het ziekenhuis gelegen. maar wat ik van de doktoren meekreeg is om geen vette dingen te eten, nu zit er overal wel vet in maar sommige dingen zit extreem veel vet in bijv. een plakje kaas. je staat versteld dat er in sommige dingen echt veel vet zit. en nu ik maar daar aan hou gaat het redelijk goed. en idd ook kleine maaltijden verdeeld over de dag is heel belangrijk. hopelijk hebben jullie er iets aan.
liefs knorrie
 
Hoi dames, bij de eerste kon ik het spugen nog tegen houden door elk uur te eten en voldoende te rusten. Bij mijn volgende zwangerschappen hielp helaas alleen emesafene (medicijn die voorgeschreven moet worden).
 
Terug
Bovenaan