Misselijk

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik heb me net aangemeld hier!

Ik ben 36 jaar en we proberen onze eerste baby te krijgen. Vandaag ben ik al de hele dag misselijk, maar dat slaat nergens op want ik kan op zijn hoogst 2 dagen zwanger zijn, dan voel je dat toch nog niet?

hoi hoi, ik had dat ook maar tegen mij zeiden ze dat het niet kon, maar ik had precies het zelfde, ik mag morgen gaan testen met een vroege test of ik zwanger ben... spannend allemaal he!!

liefs kim

hahaha ik was bij de bevruchting meteen misselijk, bah, een twee weken lang tot dat ik mocht testen en ja hoor hartstikk postitief... het kan.... duimen. LFS

Het zou kunnen, dus wie weet, maar uit ervaring weet ik ook dat je lichaam hele rare dingen met je kan doen als je graag zwanger wil worden. Maar, in ieder geval hoop ik voor je dat je zwanger bent!

hoihoi, tja je lichaam is een raar ding als je zwanger wil worden.
ik heb het idee dat mijn lichaam heel sterk reageert om de verandering van hormonen vlak na de eisprong. ben er de laatste drie maanden wat meer op gaan letten en vanaf het moment dat mijn ei is geweest worden mijn borsten gevoeliger en voel ik me soms licht misselijk.dus ik persoonlijk geloof mijn lichaam niet meer tot dat ik een test zie.
ook deze maand weer gevoelige borsten vlak na mijn ei en af en toe vlagen van misselijkheid. en voel me moeier dan anders. maar heb niet het idee dat ik zwanger ben eigenlijk (al hebben we deze maand wel heeeel gericht geklust)
helaas moet ik ook nog ruim een week wachten op mijn nod. en wil er zeker geen vroege test aan wagen.
succes met wachten en probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn (al weet ik uit ervaring dat dat heeeeel moeilijk is als je er eenmaal klaar voor bent)

Heey meid,

Zoals je hierboven leest voelt de één heel veel rondom het ei en richting de nod. Ik voel daarintegen weer niks. De ongi komt altijd onverwacht. Soms een heel onbewust gevoel dat ik het ga worden, maar verder voel ik dus niets. Bij mijn dochter ook niet, maar toen was het ook totaal onverwacht en was ik vanaf week 7 pas misselijk. Ik hoop voor je dat het een teken is dat je zwanger bent, maar ik zou hier niet vanuit gaan!

Succes met wachten!! (zit zelf ook sinds vandaag op het wachtbankje en wat duurt het toch lang!)

Liefs ciomama

Bedankt voor de reacties! Ben vandaag nogsteeds misselijk, maar voelde gister denk ik mijn ei. Dus ik weet het niet, spannend hoor, we gaan gewoon door en dan afwachten...

We zijn trouwens in ronde 4.
Bij ronde 1 ging er van alles door mijn hoofd, en teleurgesteld natuurlijk. Bij 2 en 3 niet veel aan gedacht jammer maar helaas. Deze keer heb ik weer eens op de site van predictor mijn vruchtbare dagen uitgerekend en begint het te kriebelen... die dagen kloppen vaak niet trouwens en ik ga die niet meer uitrekenen want dan heb ik het gevoel verplicht aan de gang te moeten. Mijn vriend vroeg ook steeds wanneer het nou was, maar dat wil ik niet zeggen, is niet meer spontaan dan.

Ik ben nu echt heel erg misselijk en heb honger.
Misschien komt er migraine aan ofzo

Terug
Bovenaan