Misselijk....

Hoi meiden,
sinds zondag begint het te komen..... Ik ben een beetje misselijk.
Het is niet heel erg, maar dat zal nog wel gaan veranderen. Bij de eerste twee ook misselijk geweest, maar pas later in de zwangerschap. Thee smaakt me niet(ben ik dol op), en sommige dingen stinken, zoals koffie/parfum.
Al meer meiden die hier last van hebben?? X

ja!!!!!!!
eigenlijk vind ik alles vies op het ogenblik......sta ook boven de bak.....
Het enige wat nu lekker ruikt is het schoonmaakmiddel eucalyptus.
Dat heb ik dan in de spoelbak met water in de keuken b.v. met koken om de "vieze"geurtjes wat minder te ruiken.

Maar goed, ik ben bij de andere 3 ook altijd 9 maanden misselijk geweest en viel alleen maar af en ga er dus vanuit dat dit weer zo zal zijn.
Mocht het nu weer heftig zijn dan vraag ik weer medicatie bij de verloskundige/huisarts.

succes ermee!
gr. Blije Mama van 3

Ja, heb er ook last van! Maar gelukkig niet heel erg. Vooral 's ochtends en 's avonds voor het slapen gaan. Zo stom, als ik 's avonds lekker op de bank zit is er niets aan de hand en zodra ik ga staan gaat het mis.... Dan maak ik dat ik op bed kom en als ik lig trekt het langzaam weer weg, vreemd toch?

Jullie sterkte in ieder geval!

Pffff ik heb precies hetzelfde als jij, De vierde op komst! Hele dag nergens last van, en dan 's avonds als ik naar bed wil: misselijk...
En vanmorgen toen ik opstond werd ik een klein beetje misselijk. Maar het is voor mij eerlijk gezegd ook een beetje fijn, een beetje extra bevestiging zeg maar. Want afgezien van pijnlijke borsten (lijken opeens wel loodzwaar als ik mezelf omdraai in bed???!) en een zeurderige pijn al 3 weken onderin mijn buik heb ik nergens last van. Dus ik ben wel een beetje blij met die (lichte) misselijkheid eigenlijk, haha.

Voor jullie hoop ik natuurlijk dat het snel overgaat... :)

Hi meiden ik had in de week naar mijn NOD onztettend last van misselijkheid, nu valt het mee. Alleen bij het avond eten s'avonds, dan zit dat bord me aan te staren en ik krijg het niet weg....
bah
gek he

Terug
Bovenaan