Misselijk...

Hallo dames,

Ik ben nu bijna 10 weken en ben 's morgens behoorlijk misselijk. Niet dat ik moet overgeven, maar ik heb wel een opgeblazen gevoel. Herkenbaar?

Wij hebben inmiddels 2 echo's gehad bij de gynaecoloog en morgen 27 juli naar de verloskundige voor onze 3e echo. De gynaecoloog zag geen reden om ons nog bij hem onder controle te houden. Op zich goed nieuws dus.

Vraagje: hoe denken jullie over prenatale screening?

Groetjes,
Amanda
 
Hoi,
Ik ken herken het gevoel van mjn vorige zwangerschap. Toen heb ik ook nooit gespuugd, maar wel een paar weken 's morgens misselijk en niet lekker voelen. Tot nu toe nog geen last van gelukkig, maar ben nu ongeveer 6 weken, dus kan nog komen.
Fijn dat je niet onder controle bij de gynaecoloog hoeft te blijven, goed teken toch?
Het enigste wat wij doen is de termijn- en 20weken echo. Verder hoeven wij geen onderzoeken. Ten eerste zijn de uitslagen vaak heel erg vaag en ten tweede is het kindje altijd welkom. Daarnaast als je testen allemaal goed zijn, wil dat nog niet zeggen dat je een gezond kindje krijgt. Er zijn zoveel dingen die ze niet kunnen zien, of die op een later punt pas te voorschijn komen.
Maar goed, dit is waar wij ons prettig bij voelen. Iedereen moet de keuze maken, waar je jezelf prettig bij voelt. Dat is het aller belangrijkste!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan