Misselijk...

Ik ben voornamelijk 's avonds echt heel misselijk! Soms moet ik overgeven.
Heeft iemand dit ook?
Soms heb ik het idee dat ik weer 9 weken zwanger ben ipv 29!

Kokhalzen kan ik ook als de beste...
wie nog meer???

Jep, is vorige week in eens weer terug. Moet in eens week kokhalzen bij het tandenpoetsen, dat was mijn zwangerschapskwaal van de eerste 12 weken. Zou mn maag in de verdrukking zijn gekomen?

Ik heb deze week ook hele tijd last van misselijkheid. En dat van die tandenborstel ken ik ook. Dat was echt een drama. Ben nu ook 29 weken maar het lijkt soms op de eerste 12 net als bij jou het vierde wonder!

Ja inderdaad die tandenborstel. Verder ben ik niet misselijk met uitzondering van gisterenochtend, maar toen ben ik misschien wat drukker geweest dan normaal omdat we vergeten waren de wekker te zetten.
Wel heb ik af en toe last van maagzuur maar gelukkig niet zoveel als vorige keer.

Nou hier net zo hoor ben er nooit meer vanaf gekomen en zal wel over zijn als ik bevallen ben vrees ik ....:p Gisterenochtend ook weer een half uur boven de pot gehangen om gek van te worden maar t gaat een kee over denk ik dan.

Bij mij is het nu ook alleen ff dat k ruzie heb met mijn tandenborstel, voor de rest soms inde middag beetje misselijk maar gelukkig Niet meer net als inde eerste 3maanden ... Pfff wil daar niet eens aan denken! Zo vreselijk was dat!

He meiden
Bij m'n eerste had ik ook op het einde v zwangerschap dat misselijkheid&overgeven weer terugkwam.
Nu merk ik dat ik nog steeds erg gevoelig ben voor kruiden&knoflook. Als ik dat eet ben ik 's avonds beroerd&misselijk. Ook als andere kruiden&knoflook op hebben ruik ik dat en kan ik misselijk ervan worden.
Dus geen broodje kebap voor m'n schatje ;)

Hoop ook dat het niet meer zo erg terugkomt want was de eerste maanden zo beroerd&zat aan de pillen.

x

Terug
Bovenaan