Misselijk

Heeft iemand tips tegen misselijkheid, in de ochtend ben ik zo ontzettend beroerd! Ik weet niet wat ik moet eten, maar met lege maag wordt het alleen maar erger.

Heey.

Ik heb er niet heel veel last van maar je foliumzuur slikken tijdens het avond eten en niet in de ochtend.

Als ik op sta ga ik als eerste iets eten, ik eet een krentenbol of een beschuitje of cracker met jam! Als ik niets eet word ik misselijk en als ik meteen wat eet blijft het meestal uit!

Vaker op een dag eten ong 6x en niet teveel in de avond meer eten wel gewoon je avond eten natuurlijk! En eten op regelmatige tijden! Dus bijv elke avond proberen te eten om 6 uur mocht je weten dat het later word alvast even iets eten! Dat helpt voor de volgende ochtend!

Droge crackers werken bij mij ook erg goed. Wel even kijken of er geen extra noten en zaden enzo ingestopt zitten. Hoe minder smaak eraan zit, hoe beter!

Bedankt voor de tips, maar blijft lastig. Veel dingen staan me ontzettend tegen! Maar ga het allemaal proberen. Hoop dat het in ieder geval vanaf 12-14 wkn beter is!

De vorige keer at ik ook een half broodje ofzo voordat ik opstond. Dat hielp even, want helaas had ik er de rest van de dag weer gewoon last van.

Als je het overdag ook hebt, kun je eventueel ook van die polsbandjes tegen wagenziekte omdoen. Bij mij hielp het niet, maar heb er van anderen hele positieve verhalen over gehoord.

Terug
Bovenaan