misselijk

hey,
klinkt mischien wat ver gezocht omdat je vraagt om tips. Maar ik heb aan de verloskundige om medicijnen gevraagd tegen de misselijkheid. Die medicijnen zorgen ervoor dat het weer draaglijk werd voor mij.

Verder gewoon rustig aan doen en luisteren naar je lichaam. En vooral niet vergeten om te blijven eten. Vooral als je geen eten binnen kunt houden is het belangrijk om kleine porties te eten.

Succes ermee,

XXX
 
Ik ben inmiddels 35 weken zwanger, en de eerste 4 maanden heel erg misselijk geweest. kon zelfs geen water binnen houden, toen op medicatie over gestapt waren zetpillen. maar een tip wat ook hielp was kleine beetjes eten succes
 
ik heb ook van de huisarts emesafene gehad de misselijkheid weerd iets minder alleen werd ik er heel slaperig van en suf ik heb toen polsbandjes geprobeerd en was er gelijk van af de polsbandjes zijn te verkrijgen bij apotheek en drogist word ook vaak gebruik bij wagen ziek en bij mensen die een cemo kuur hebben moeten ondergaan .
het is een zacht pols bandje met een bolletje en dat bolletje moet op een bepaalde plek om je pols en die geeft een druk punt af .
misschien het proberen waard.
succes .

gr evelien
 
hey, Ik ben aan het begin van mn zwangerschap ook erg misselijk geweest (tot aan sondevoeding toe) emesafene werkte bij mij totaal niet, dus kreeg ik primperan, dit werkte erg goed bij mij, werd er wel slaperig van maar is ook 1 v.c bijwerkingen. Succes,
 
de polsbandjes heb ik al. Ook tijdens mijn vorige zwangerschap. Toen kon ik meer rust nemen nu heb ik de zorg voor een klein kindje van een jaar oud. Ik zal verloskundige om medicatie vragen.
Gemberpillen heb ik geprobeerd - van die capsules. Ik heb kort na inname ervan er eentje overgegeven. Nu kan ik niet goed tegen de geur van Gember
Wie wet nog een keer het proberen waard :)
 
Terug
Bovenaan