Misselijk

Tamaraluijten

New member
Ik ben elke keer super misselijk. Vooral sochtends.
Gelukkig ben ik niet iemand die snel overgeeft. Dat is dus ook nog niet gebeurd.
Maar soms is het een paar uurtjes weg en dan komt het weer terug.
Hele dag niks kunnen eten gister. En savonds weer wel. Maar toen lag ik de hele nacht misselijk in bed met een rot gevoel in mn buik.

Meer mensen hier last van?
Het is al paar dagen achter elkaar en word er best kribbig van tegen mn vriend al kan hij hier niks aan doen. Maar hij lacht me steeds uit met: hahaha hormoontjes.
 
Heyy ik herken het wel het is heel vervelend ik heb het zo een 3 weken heel erg gehad dat ik zelfs rechtop moest gaan slapen. Maar het is nu echt veel minder geworden. Ik heb nu altijd iets van limonade of fristi of een breaker op mijn nachtkastje en als mijn maag begint te knorren waardoor ik niet meer kan slapen dan drink ik wat en kan ik weer verder slapen. En ook voor ik op sta is het fijn om iets in mijn maag te hebben.
Het werkt echt, je moet zelf alleen even proberen wat jij kan verdragen.. sommige eten een cracker of koekje.. maar dat krijg ik echt niet weg..

Wees blij dat je vriend er om lacht.. die van mij snapt het soms nog niet helemaal en gaat dan de discussie met me aan.. nou dan word het nog erger!

Succes! Liefs
 
Hallo, ik breek even in, ik ben van het september forum en ik was ook de hele dag misselijk. Bij mij hielp gemberthee erg goed tegen misselijkheid en dan kon ik daarna wat eten. Verder at ik zeer regelmatig kleine beetjes en dan dingen zoals fruit en soep.

Succes!
 
Ja fruit gaat inderdaad naar binnen. Ik lust helaas geen gember. Fruit en thee met melk en suiker. Dat is het enige wat er zonder problemen in gaat.
Donderdag mee draaien bij misschien mn nieuwe baan. Maar geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Kan ze moeilijk nu al gaan vertellen dat ik zwanger ben. Ze mogen je niet weigeren vanwege je zwangerschap mja dan verzinnen ze wel iets anders.
 
ik ben ook een paar weken erg misselijk geweest, met vlagen dan nog erger, had echt helemaal nergens trek in, at en dronk erg slecht..
vla of een banaan ging er nog wel in..
opkikkertje is ook lekker, kipbouilon, knap je soort v op..
 
Terug
Bovenaan