Misselijk

Tamaraluijten

New member
Ik ben een week lang de heledag door misselijk geweest. Maar nu voel ik me alleen nog heel moe en heb nergens zin in. En heb nog niet de normale trek terug. Maar misselijk ben ik niet echt meer.
En heb al een keer gelezen ergens dat als je misselijkheid over is dat het dan fout kan zijn. Ik zelf heb niet het gevoel dat er iets is.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ben nu 7 weken en 4 dagen.
 
Heyy

Je moet jezelf niet gek maken met wat je allemaal leest. Misschien heb je mazzel en is je misselijkheid gewoon over. Mijn vk zegt aldoor ik heb liever dat je ons belt dan van alles op internet op gaat zoeken..
De een blijft haar hele zwangerschap misselijk en de ander helemaal niet.. ik geloof niet dat dat er mee te maken heeft of het goed gaat of niet.
Mijn misselijkheid is ook al een stuk minder geworden. Ik ben nu 11 weken.
Had jij al een echo gehad?

Liefs
 
Ja een week geleden hebben we een echo gehad.
En een kloppend hartje gezien.
25 april heb ik weer een echo dan ben ik 9 weken en 4 dagen.

Je hebt misschien wel gelijk.
Heb nu steeds trek. Uur geleden een broodje gegeten en nu weer trek. Gister avond heeft mn vriend nog een frikandel gemaakt, had er ineens zo'n trek in haha.
Moet me inderdaa niet zo druk maken denk ik.
Komt omdat ik hiervoor een miskraam had. Begon toen bloed te verliezen. Nu gelukkig nog geen druppel bloed verloren.
 
Zoals al geschreven, maak je niet gek ;-)
Ik ben bij onze dochter niet misselijk geweest en tijdens deze zw ook niet. Heb vooral (vr)eetbuien en vooral zin in hartige dingen haha.

 
Hoi!

Ik had een beetje hetzelfde als jij. Ik was in het begin onwijs misselijk en wist echt niet wat ik moest eten. At vooral omdat het moest.....
En opeens......zo goed als geen misselijkheid meer......en daar kwam de stress :-( Ook ik was toen n week of 7 en vond het veel te vroeg om niet (meer) misselijk te zijn.....
Maaaaaar afgelopen dinsdag, met 8+3 een goede echo, wat een geruststelling!!

De vk zei dat ik gewoon blij moest zijn dat ik niet meer misselijk ben, dus dat doe ik ook maar!

Wel of niet misselijk zijn, hoeft dus helemaal nergens op te wijzen! En je hebt al een kloppend hartje gezien....

Succes!
 
Terug
Bovenaan