Misselijk

Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook last van misselijkheid maar nu heb ik het echt de hele dag door, ook 's nachts.
Hebben jullie nog tips?
Ik drink als ik misselijk ben steeds een paar slokjes melk en dat helpt wel een beetje. Soms helpt cola..en kauwgom.
Maar als er iemand nog een andere tip heeft?
Graag!

Ik zit met het zelfde probleem, een opkikkertje cup a soup wil wel helpen, alleen mag je daarvan niet teveel hebben ivm zout. Ik ga aan de gyn vragen voor een veilig medicein. Maar dat duurt nog een week voordat ik die zie.
groetjes,
Elise

De hele dag door hele kleine beetjes eten.
Hoewel ik geen idee heb of het echt werkt want ik ben een geluksvofgel die (nog) niet misselijk is tijden de zwangerschap.

Hopelijk wordt het langzaamaan minder

Liefs Mamamijn

Bij mij werkt hele dag door kleine beetjes eten ook het beste. Alleen heb ik nergens zin in om te eten... Zodra ik 's ochtend trouwens heb overgegeven, voel ik me de rest van de dag meestal wel goed. En even wat eten voor t slapen gaan, helpt ook goed.

hey meid

breek ff in van het dec. forum. wil je niet ontmoedigen maar ben nu de 20 weken gepasseerd en nog steeds misselijk/overgeven. heb alle tips en dingetjes al geprobeerd het gaat maar niet over. heb nu ook zetpillen emesafene, maar daar word ik erg duf van. gewoon rustig aan en verspreid eten werkt het beste denk ik

xxx

hallo,

ik had bij mijn eerste zwangerschap ook veel last van misselijkheid 24 uur per dag,, en bij mij hielp ook echt niks,
ik kon echt niks binnenhouden,
ik kreeg toen ook zetpillen van emesafene en dat hielp wel een beetje
na 4 maanden was het toen over,

nu ben ik 5 weken zwanger en ben nog niet misselijk geweest, en daardoor voel ik me nu weer onzeker :(

Terug
Bovenaan