misselijk

zucht,ben nu al voorbij 11weken,maar nog steeds word ik regelmatig misselijk van alles wat ik eet of drink,het heeft geen voorkeur voor een smaak,tis random. Zo irritant...ach ben eigenlijk ook wel een beetje blij met de kwaaltjes,geeft zekerheid na de drie miskramen
 
Vervelend is dat he? Bij mij ging het meestal na een week of 12 beter en na 16 weken was het vrijwel weg. Nu ben ik 5,5 week zwanger, vijfde zwangerschap, en had me helemaal voorbereid op misselijk zijn, maar ik ben eigenlijk nauwelijks misselijk. Ik heb wel allerlei andere kwaaltjes. Heel fijn, maar stiekum maakt het me ook wel onzeker, of het wel goed zit....
 
ik wou juist dat ik misselijk was (of andere kwaaltjes had), ik ben 22 weken zwanger en begon me pas zwanger te voelen toen ik een buikje begon te krijgen (zwanger van 2de, buikje kwam rond week 20) voor die tijd voelde ik me totaal niet zwanger dus vergat dan ook vaak dat ik het was, maar nu voel ik m'n kleine gelukkig schoppen. bij m'n eerste zwangerschap had ik wel wat kwaaltjes maar ook geen misselijkheid
 
Gelukkig is het misselijke verdwenen nu,maar nu heb ik problemen met poepen. Heb nu roosvicee laxo gekocht,hopelijk helpt het :) . Verder ben ik ook veel vaker en sneller moe. Maar idd wel blij met kwaaltjes,geven mij een zwanger gevoel
 
Terug
Bovenaan